Gå til innhold

Alnesfyret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotte bilder! Begge er bra på sin måte, men jeg liker spesielt V1 med den fine stien som leder blikket innover mot motivet.

Det som er litt morsomt er at bildene er tatt bare med noen minutter i mellom, bare med forskjellig vinkel i forhold til sola..som forøvrig var gått helt ned i V1 bildet.

Tusen takk forfin kommentar! :)

• Liker 1
Skrevet

Dette var meget fint, med stien som trekker blikket innover. Stråene som stenger for landskapet bakenfor, forsterker stiens rolle i bildet.

Takk så mye for fin kommentar! Jo var ganske godt fornøyd med dette sjøl også.:)

Skrevet

To bilder som godt trekker ut flere sider ved samme bygg/sted. Et vakkert bilde med et lys som høyner interessen. Liker det. mvh Ibn

Så fint at du liker dem! Det er et mye fotografert fyr dette her, vanskelig å gjøre noe annerledes enn alle andre, men lyset er forskjellig hver dag!

Skrevet

Dette er to meget flotte bilder av fyret, mye bedre enn det forrige. Jeg vet ikke hvilket som er best, de er så flotte på hver sin måte. Flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring

Mvh Torbjørn

Hyggelig at du likte dem Torbjørn, særlig siden de var lagt ut til deg ;)

Skrevet

Nei, det så jeg ikke at bildene var lagt ut spesielt for meg. Det var jo søtt gjort. Jeg må atter en gang si at disse bildene er veldig flotte. Jeg får ta meg en tur opp til dette fyret en gang og få tatt noen bilder men det spørs om jeg når opp til dine fine bilder.

Mvh Torbjørn

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...