Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Tastatur og pekeplate funker elendig/ikke etter Windows 10-oppgradering


Anbefalte innlegg

Jeg oppgraderte min sønns Kunshan P177S (gaming laptop) til Windows 10, og det var tydeligvis ikke så lurt... Windows sa ikke noe om noen problemer underveis, men nå fungerer tastaturet bare på hver femte til sjette trykk (trykker som en gal, så kommer det en bokstav i ny og ne), mens pekeplaten ikke funker i det hele tatt. Begge står oppført som i orden når jeg sjekker Enhetsbehandling. Jeg kan bruke pc-en med VNC, og da kommer bokstavene fram akkurat som de skal (unntatt at Windows-tasten ikke virker i noen av disse tilfellene, hva jeg enn gjør), så problemet er i selve tastaturet (sikkert en driver, siden det funket perfekt i går kveld, før jeg installerte Windows 10...). Pekeplaten fungerte også før, men nå er det ikke liv i den i det hele tatt. Bortsett fra før jeg logger inn. Da fungerer begge deler akkurat som de skal! Hvis jeg bruker pekeplata, fungerer den i noen sekunder etter at jeg har kommet inn i Windows, og så stopper den. Er det noen som har sett noe lignende? Jeg blir sprø av det! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...