andesam Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg har tatt ut mitt Radeon kort fordi vifta svikta, komplett folka sa de kanskje skulle sende ei ny (får vite det senere i dag). Men det er ikke det som er problemet. Jeg har nå satt inn ett voodoo3 2000 kort som er stattning til jeg har fått vifta i orden. Men så kan jeg ikke finne noen driver til xp. Det følger med en cd til med driver. Men installasjonen av den driveren er ikke dataen med på virker det som. Men en annen ting som er litt rart er at jeg kunne kjøre vietcong(riktignok med laveste oppløsning og grafikk), og jeg tviler på at dette kortet hadde klart det uten driver, har jo tross alt bare 16mb minne. er det noen som vet hvor jeg kan laste ned driver til xp til dette kortet? Har søkt på google ja.
Pluto Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 http://www.voodoofiles.com/ Hadde selv et V3 3000 under XP en gang, funket fint det :-)
insider Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 jeg å kjørte på et voodoo 3 2000 mens mitt 9700 var inne hos komplett på repp
Windoge Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Er det ikke Omega drivere til dette kortet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå