Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker selv Sunwayphoto sin L-plate til D750. Den er skreddersydd, med full tilgang til sidelukene osv når platen er på kamera.

Meget solid og har ikke bydd på noen problemer, eller hatt behov for å etterstrammes etter en stund.

Skrevet

Takk for svar!

Har du kjøpt av denne butikken før? Kommer det toll, moms osv her?

Du får 25% moms på varer+frakt over 350,- fra de da det virker som varen sendes fra Kina.

Jeg har ikke brukt denne butikken, og handlet min L-plate fra Ebay. 

Skrevet (endret)

Ja, men heller det og ha en jeg kan stole på. Selv om det latterlig dyrt for et stykke aluminium.

Er det noen L-plater man ikke kan stole på? Selv om de koster under hundrelappen...

post-226353-0-99636800-1441050641.jpg

post-226353-0-99636800-1441050641_thumb.jpg

Endret av flageborg
Skrevet

post-226353-0-99636800-1441050641.jpg

Fin L-plate det der - men til sitt bruk. Har en slik til et Fuji X100S - da trenger en ikke noe mer.

Jeg prøvde derimot å montere på en Nikon D700 med zoomobjektiv, og da vred kameraet seg på L-plata da det ikke har noe som holder igjen. Det hjalp litt å klemme det mot den vertikale delen, men erfaringen gjorde at jeg alltid bruker tilpasset L-plate til store og tunge kamerakombinasjoner.

Skrevet

Ja, men heller det og ha en jeg kan stole på. Selv om det latterlig dyrt for et stykke aluminium.

Er det noen L-plater man ikke kan stole på? Selv om de koster under hundrelappen...

Det kommer nok ann på hvem du spør, og hvor dyrt det som L-platen skal holde er i mange tilfeller.

Disse billig tingene er billige av en grunn, og det er spart der det kan spares. Hvis kamera mitt går i bakken vil jeg ikke det skal skyldes en billig skrue med dårlige gjenger fordi jeg skulle spare noen hundrelapper. Jeg vet jeg kan stole på at den l-platen jeg bruker er av god kvalitet, og ikke minst passer kamera som det skal. Den tryggheten er verdt noen kroner når det tross alt skal holde en god månedslønn i kamerautstyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...