Gå til innhold

diskusjon.no godtar ikke chrome på mobil og nettbrett


Anbefalte innlegg

diskusjon.no er den eneste nettsiden jeg vet om som ikke godtar innlogging når datasparing er aktivert i Chrome nettleser.

Det burde ikke være nødvendig å måtte skru av datasparing bare for diskusjon.no, når alle andre steder jeg bruker ikke har utfordring med dette. Mail, Finn, aviser m.m. med pålogging fungerer smertefritt.

 

diskusjon.no sier bare:This page cannot be loaded via the Chrome Data Compression Proxy. Try reloading the page.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diskusjon.no virker helt greit her med nyeste versjon av Chrome med datasparing aktivert på en Nexus 6 og Asus Padfone Infinity (både i mobil og brettmodus) med siste tilgjengelig versjon av Android fra hhv. Google og Asus.

 

Merkelig. Kan legge til at det er siste utgave av Chrome (i skrivende stund) med Android 4.4 på Sony V og HTC mini2.

 

Jeg får samme beskjed som i startinnlegg, den kommer etter man taster inn sin pålogging og trykker ok.

 

Logger på via tek.no på innlogging som er under artiklene. Prøvde nå og fikk pålogging ok, men ble ikke logget inn.

Kun datasparing på, ingen andre tillegg og annet på Chrome.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

diskusjon.no sier bare:This page cannot be loaded via the Chrome Data Compression Proxy. Try reloading the page.

 

Hei,

 

Dette var rart. Testet med det på her og får ikke dette problemet. Jeg kjører Chrome Beta 45.0.2454.62 på Android 5.1.1 (nexus 5).

Hvilken versjon bruker du?

Lenke til kommentar

 

Dette var rart. Testet med det på her og får ikke dette problemet. Jeg kjører Chrome Beta 45.0.2454.62 på Android 5.1.1 (nexus 5).

Hvilken versjon bruker du?

 

Testet forøvrig også med standardversjonen 44.0.2403.133 uten å få problemet du nevner.  Når får du denne meldingen, er det etter du har fylt inn info og trykker logg inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...