Gå til innhold

Det er ikke så lett å være kunde - et lite dikt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har seg sånn at ''kunden'' sier at ''kunden''har alltid rett, det er en sannhet med store modifikasjoner.

 

Det er ikke så vanskelig å skjønne, når man leser en del på hele forumet her ang. monteringer av cpu etc.

Nevnte ang. ødelagte corer på amd at jeg skulle sende en mail til amd å fortelle at her oppe i Norge er det mange som trenger en monterings anvisning i kjempeformat når det gjelder montering av amd cpu.

Det samme når det gjelder å skjelle ut noen butikker for at man ikke får overklokket ram, cpu etc.

 

Åsså nar det gjelder kjøp av varer som noen er missfornøyde med. Jeg mener at skal man handle noe må man vite hva man kjøper, ikke kjøpe så prøve for

å bli missfornøyd man kjøper ikke lada for så å tro at man får mercedes.

 

Undersøk mest mulig om den varen man skal kjøpe

da får man det beste resultatet.

 

Kunden har langt fra rett bestandig.

 

 

SR1data.KonsulentTjenester.

Lenke til kommentar

Må jo ikke glemme at at det tross alt er kundene som betaler lønna til selgerene. Og med 30 min kø er det for min del uaktuelt å stå i denne køen (Derfor elsker jeg web shopper - ingen kø! :grin: ). Ja, det er dyrt med en ekstra ansatt, men hvor mye taper samme butikk på at folk ikke gidder å vente, å heller går til nabobutikken?

 

Ta da med i beregninga at nevnte kunde kommer til å fortelle alle sine venner at butikk en stinker, mens butikk 2 er toppers. Synd å si det, men slike rykter forplanter seg skremmende fort.

 

Dette med "Er du fornøyd - fortell det til andre, er du misfornøyd fortell det til oss" er STIKK motsatt av hvordan det funker - da du blir forbanna og anbefaler alle bekjente å holde seg unna.

 

Dette forumet er jo en klar indikasjon på dette...

 

Men jeg er enig i at kunder nok ødelegger mye, men arroganse tjener aldri ryktet til en butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...