Mikal Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Wintouch Office er absolutt å anbefale! Litt synd at du må betale for det da, men pytt,pytt. Du får nå en prøveversion.
TCK Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Jeg lærte meg det meste på IRC. Anbefales.. Sitt der noen timer i uka, så lærer du touch ganske raskt!!!
DrDoogie Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 "Maevis 'Bacon' Teaches Typing brukte jeg". Vil også foreslå Dvorak-typing, siden du skal til å begynne med å lære deg det. Google.
DrDoogie Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 "Maevis 'Bacon' Teaches Typing brukte jeg". Vil også foreslå Dvorak-typing, siden du skal til å begynne med å lære deg det. Google.
wil Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 jeg brukte Touchy 95 ganske mye (2 år) da lærte jeg touchy nå klarer jeg å skrive fort uten å se på tastaturet, kan se ut av vinduet f. eks. husker ikke hvor enge jeg satt i løpet av en dag, men det ble noen timer ja. husker ikke riktig hvor mange år jeg har kunnet touchy i iallefall i 2 år nå. har et tux touch program liggende på harddisken men ikke installert, det ble vanskelig da jeg ikke helt kunne knappen lenger, men det gikk fint. alt det jeg gjør når det gjelder å skrive på pc, mobil, og kalkulator går ganske fort.
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg brukte Easytouch som vi fikk fra skolen. Det kan du få om du kjenner en Økonomilærer som er registrert på okforlaget.no
MemorX Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg brukte gamle HDTOUCH (dos utgaven) og litt windowsutgaven på skolen. Fikk den med økonomibøkene på GK allmen.
godsairforce Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 DrillPro er gammelt men det funker. Kanskje litt for de yngre da men...
eiriksen Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Søk på touch på www.download.com så skal du finne et fint program, det er i flash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå