quattro Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Hei Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny LCD skjerm. Mne jeg vet ikke hvem jeg skal kjøpe. Har tenkt å bruke den til spilling for det meste. Kan noen anbefale meg en BRA LCD skjerm?
Prizefighter Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Hyundai Q17s <--- anbefales på det varmeste.. aller aller varmeste. Dette er en knall skjerm.. 17".. kjøpes på enten pcbutikken ellerpsdata
It's me Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny LCD skjerm. Mne jeg vet ikke hvem jeg skal kjøpe. Sorry, men jeg klarer ikke å holde meg. Det heter hvilken skjerm, ikke hvem. Hvem brukes om personer, hvilken om ting. Back to topic: Jeg har en Hansol H950 og er fornøyd med den. Bruker den en del til spill, og den fungerer meget godt. Den 19 tommer (behagelig størrelse), men koster ikke all verdens. Let litt rundt så finner du nok noen tester. Annbefales på det varmeste av meg, og man andre.
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 H950 her også. Anbefales på det varmeste.
quattro Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Takk for svarene! Men hvilken oppløsing BØR jeg ha?
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Du bør ha den oppløsningen som skjermen er laget for. 1024x768 for 15", 1280x1024 for 17-19", og 1600x1200 for 21" .. som oftest.
Ni kon Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Jeg hadde venta et par dager hvis jeg var deg. Det skal slippes en rekke spennende modeller i kommende dager og jeg venter spendt på å se test resultater av disse. Hvis du trykker hvor som helst på det jeg har skrevet kommer du til en side hvor de nye Eizo modellene er beskrevet. Trykker du derimot på denne delen, kommer du til en side som lærer deg et par ting eller to om LCD. Dette skal gjøre deg i stand til å gjøre opp din egen mening. Velkommen til forumet, håper vår bunnløse kunnskapsbrønn har mye å gi deg. NB! Vi er alle nerder her inne
DuTTZi Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Jeg lurer også på om jeg skal ønske meg en LCD til jul. Akkurat nå har jeg en knapp for Hercules ProphetView 920 Pro m/dvi, men har hørt utrolig mye bra om LG Flatron L1710B og Q17s. Er litt i tvil så jeg må lese et par omtaler og trekke min egen konklusjon. Noen som har noen tips?
pertm Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Jeg vil anbefale Samsung 193T. Jeg har en litt eldre versjon 191T som er helt lik bortsett fra designet på foten og synnes den er veldig bra.
Ni kon Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Jeg har også hørt mye bra om den Herculesen. Og trykker du hvor som helst på denne teksten kommer du til en side som viser deg en test av den. Men uansett jeg hadde ventet å se hva de nye Eizo'ne, de er garantert meget spennende.
sveinsel Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Jeg vil anbefale Samsung 193T. Jeg har en litt eldre versjon 191T som er helt lik bortsett fra designet på foten og synnes den er veldig bra. Har du råd til en Samsung 191T så kjøp. Bare god erfaring, overraskende bra.
Skallbaink Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 vel, nå har jeg bestemt meg for å vente litt på eizo skjermene. Men slik det fremgår vil de ikke koste skjorta? Men vil denne serien komme i 19 eller kun 17"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå