Ragnar Skj Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Et fint landskapsbilde som fortjener kommentar. Vennlig hilsen Ragnar
Oeystein Radich Skrevet 9. august 2015 Forfatter Skrevet 9. august 2015 Et fint landskapsbilde som fortjener kommentar. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelig kommentar !
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Haha! Tenkte Åndalsnes Camping før jeg så tittelen! Et flott landskapsbilde dette. En kunne kanskje tatt et lite kutt av himmelen? Litt lenger opp i elva ligger en kjempeflott badeplass, ligger rett ved der en kjører over elva når en skal til Trollstigen. Fint å ta en dukkert der etter å ha vært en tur på Rampestreken for eksempel..
kjellst Skrevet 10. august 2015 Skrevet 10. august 2015 Flott bilde med god dybde. Steinene nede i hjørnet forstyrrer meg litt, hva med å kutte dei bort ?
Oeystein Radich Skrevet 10. august 2015 Forfatter Skrevet 10. august 2015 Haha! Tenkte Åndalsnes Camping før jeg så tittelen! Et flott landskapsbilde dette. En kunne kanskje tatt et lite kutt av himmelen? Litt lenger opp i elva ligger en kjempeflott badeplass, ligger rett ved der en kjører over elva når en skal til Trollstigen. Fint å ta en dukkert der etter å ha vært en tur på Rampestreken for eksempel.. Takk for hyggelig kommentar
Oeystein Radich Skrevet 10. august 2015 Forfatter Skrevet 10. august 2015 Storslått i Romsdalen, ja! Flott presentert! Takk for hyggelig kommentar
Oeystein Radich Skrevet 10. august 2015 Forfatter Skrevet 10. august 2015 Storslått i Romsdalen, ja! Flott presentert! Takk for hyggelig kommentar
Oeystein Radich Skrevet 10. august 2015 Forfatter Skrevet 10. august 2015 Fint bilde med flotte farger. Mvh Thor Takk for hyggelig kommentar
Anbefalte innlegg