Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

vocal cord syndrome


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var nytt for meg. Er diagnostisert med astma/KOLS men opplever ikke de symptomene man forbinder med de sykdommene. Men heller de symptomene som "VCS" skal gi....  :hmm:

Opplever at mange ikke har hørt om denne sykdommen. Jeg kjenner meg veldig igjen i symptomene på VCS. 

 

Hva slags symptomer opplever du?

 

Håper ikke jeg skremmer deg nå, men sjekk denne ut. 

 

Anonymous poster hash: 4dfcd...1d2

Lenke til kommentar

Astmamedisiner hjelper KANSKJE, jeg får ingen konkrete holdepunkter ut av bruken. 

Det eneste som synes å hjelpe er NAZI kosthold og lite karbohydrater. Men her kan det fort være placebo bare... 

Akkurat. 

 

Jeg blir blir tett selv om jeg tar astmamedisiner, men jeg føler at jeg puster bedre. Hjelper dog ikke under anstrengelse. 

 

Har lest mye om VCS. Var en lege som sa at for noen hjalp det bare å få en diagnose. Da forsvant symptomene. Kan ligge noe i det. 

 

Jeg skal til lungespesialist snart. Er oppfølging. Kommer til å spørre om VCS. Han ville sette meg på piller hvis ikke de nye medisinene hjalp. Det gjør de ikke, og jeg tror ikke min astma er så ille. 

Du kan ha astma og VCS samtidig, så det kan hende at dine medisiner hjelper på astmaen, men ikke på VCS.

 

 

Anonymous poster hash: 4dfcd...1d2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...