Gå til innhold

Ny gaming laptop 8-9 tusen


Anbefalte innlegg

Kjøpte asus g751jt fra dustin til 13500, men valgte og ta i bruk angre fristen siden den hadde grå skjerm ved oppstart. Har ikke fått svar enda men det ordner seg nok.

 

Den må ha 15,6 skjerm siden jeg skal returnerte 17.3 ryggsekken også. Spiller spill som LoL, CS:GO. Vil også prøve rocket league, H1Z1, og Fallout 4, men det er ikke noe krav. Den må fungere til skolearbeid også. Pris klassen er rundt 8-9 tusen siden jeg ikke vil gå på samme smellen igjen.

 

Kommer ikke til og kjøpe fra multicom siden jeg har hørt så mye dårlig fra dem.

Kommer også til og følge med på ulike tilbud i dagene fremover.

Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Se på disse her: http://www.notebookcheck.net/Notebookcheck-s-Top-10-Lightweight-Gaming-Notebooks.126456.0.html

 

Sant at ikke alle multicom pcer (egentlig Clevo som lager dem) har vært på topp ja, men i det siste har de vist blitt en del bedre (ihvertfall de i litt høyere prisklasse med kode chassis. Schenker pcene du ser i den listen jeg linket til er laget av Clevo de også (altså så å si samme pcer som multicom selger, med bare noen små forskjeller i specs). Mange av de pcene i listen kan man få i versjoner med litt lavere specs, slik at du kan spare noen kroner ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...