Gå til innhold

VPN for Android Dubai Hangout/voip


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg kjenner ei som jobber i emiratene, Sjarjah, ikke langt fra Dubai.

 

Det ser ut som om de også sperrer for hangout og facebook messenger på lyd og videosamtaler.

 

Er det noen som vet om et oppsett der iallefall Hangout fungerer. Hun kan også betale litt for VPN tjenesten. Helst ikke noe som er for vanskelig å sette opp.

 

Neste skritt vil være å prøve å få opp iptelefoni fra IPlink fra Sjarjah.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg kjenner ei som jobber i emiratene, Sjarjah, ikke langt fra Dubai.

 

Det ser ut som om de også sperrer for hangout og facebook messenger på lyd og videosamtaler.

 

Er det noen som vet om et oppsett der iallefall Hangout fungerer. Hun kan også betale litt for VPN tjenesten. Helst ikke noe som er for vanskelig å sette opp.

 

Neste skritt vil være å prøve å få opp iptelefoni fra IPlink fra Sjarjah.

 

Sett opp en VPN server hjemme og la din bekjent koble seg gjennom den. 

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat noen enkel løsning? og det vil jo gå utover opplastingshastigheten min. Har forsåvidt en Nas, men jeg har ikke hatt tid til å sette meg inn i denne ordentlig og ga opp da en HD krasjet da jeg skulle laste opp filer til den. Jeg mistet det meste av filene jeg ville ta backup og ha tilgang til..

 

Du har ikke en enklere løsning? Har ikke så mye tid til overs.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat noen enkel løsning? og det vil jo gå utover opplastingshastigheten min. Har forsåvidt en Nas, men jeg har ikke hatt tid til å sette meg inn i denne ordentlig og ga opp da en HD krasjet da jeg skulle laste opp filer til den. Jeg mistet det meste av filene jeg ville ta backup og ha tilgang til..

 

Du har ikke en enklere løsning? Har ikke så mye tid til overs.

 

Noe slikt kanskje ? 

http://www.androidauthority.com/best-android-vpn-apps-577594/

 

Hadde testet ut gratis alternativene først

 

Siden du sa Hangouts så bare antok jeg at det gjaldt android

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat noen enkel løsning? og det vil jo gå utover opplastingshastigheten min. Har forsåvidt en Nas, men jeg har ikke hatt tid til å sette meg inn i denne ordentlig og ga opp da en HD krasjet da jeg skulle laste opp filer til den. Jeg mistet det meste av filene jeg ville ta backup og ha tilgang til..

 

Du har ikke en enklere løsning? Har ikke så mye tid til overs.

 

Tja, alternativet er jo å betale for en VPN-tjeneste som feks TorGuard. 

Lenke til kommentar

Technicality:

 

Jeg så den artikkelen, men var litt usikker om det var en seriøs side eller ikke. 

Jeg er også litt usikker på hvordan dette fungerer. Er det slik at om man laster ned appen så konfigurerer den nettilgangen, slik at all trafikk går gjennom VPN når jeg aktiverer denne.

 

Jeg tenker som så at det er bedre å betale litt, slik at man slipper å få malware på maskinen.

Jeg ser den VPN authority har en deal over tre år for 19$. Så jeg vurderer det som om dette er et godt alternativ?

Kanskje jeg bare skal prøve den løsningen.

 

Zy: Torguard koster 47$ i året, da er sikkert VPN authority bra nok?

Lenke til kommentar

Technicality:

 

Jeg så den artikkelen, men var litt usikker om det var en seriøs side eller ikke. 

Jeg er også litt usikker på hvordan dette fungerer. Er det slik at om man laster ned appen så konfigurerer den nettilgangen, slik at all trafikk går gjennom VPN når jeg aktiverer denne.

 

Jeg tenker som så at det er bedre å betale litt, slik at man slipper å få malware på maskinen.

Jeg ser den VPN authority har en deal over tre år for 19$. Så jeg vurderer det som om dette er et godt alternativ?

Kanskje jeg bare skal prøve den løsningen.

 

Zy: Torguard koster 47$ i året, da er sikkert VPN authority bra nok?

 

Du bruker jo såklart sunn fornuft og laster ned en applikasjon som 1000 og ørten andre har.

De skal ta seg av det meste selv ja, de er for det meste lagt opp til enkelhet for bruker.

 

Er det snakk om PC eller Mobil her egentlig ? 

Lenke til kommentar

 

Technicality:

 

Jeg så den artikkelen, men var litt usikker om det var en seriøs side eller ikke. 

Jeg er også litt usikker på hvordan dette fungerer. Er det slik at om man laster ned appen så konfigurerer den nettilgangen, slik at all trafikk går gjennom VPN når jeg aktiverer denne.

 

Jeg tenker som så at det er bedre å betale litt, slik at man slipper å få malware på maskinen.

Jeg ser den VPN authority har en deal over tre år for 19$. Så jeg vurderer det som om dette er et godt alternativ?

Kanskje jeg bare skal prøve den løsningen.

 

Zy: Torguard koster 47$ i året, da er sikkert VPN authority bra nok?

 

Du bruker jo såklart sunn fornuft og laster ned en applikasjon som 1000 og ørten andre har.

De skal ta seg av det meste selv ja, de er for det meste lagt opp til enkelhet for bruker.

 

Er det snakk om PC eller Mobil her egentlig ? 

 

 

 

VPN Authority har en 2  dagers trial, test ut den først du

Lenke til kommentar

Tech: Takk.

Hun kommer nok til å bruke mobilen mest tror jeg. Jeg kommer nok også til å teste det ut hos meg også, ser det er mange som har lastet den ned.

De tilbyr Liftime for 39$, det gjør meg egentlig litt skeptisk, tenker på døgnflue her. Tenker det er bedre å kjøpe tre år til halve prisen.

Lenke til kommentar

Ja, de er rasistiske. Arabere på topp, hvite nr.2 og så går det videre nedover. Tror det var noen andre før de hvite, husker ikke helt "muslimer Sjia eller.."? Hørt de er arrogante og krevende. Det er ekstreme lønnsforskjeller og lavtlønte ofte fra Asiatiske land har ingen rettigheter.

 

For å få jobb der må man først komme på turistvisa og deretter dra ut av landet til arbeidsvisaet er klart. Denne kostnaden tar arbeidsgiver, men om du slutter eller drar på ferie må du gi dem disse pengene tilbake. Når du kommer tilbake fra ferie får du det igjen.

I det tilfellet jeg vet om tilsvarte kostnaden ca. 2 mndrs. lønn og om du jobber i 3 år så er du fristilt fra denne summen. 

 

Utenlandske arbeidere som låner penger for å komme til Dubai, blir i realiteten slaver til de kanskje i løpet av 3 år får spinket og spart nok til å dra hjem igjen..

 

Jeg får spørsmål om jeg vil dra å besøke hun jeg kjenner i Dubai, men jeg har ikke så mye jeg ønsker å se, utenom kanskje litt av den gamle kulturen og bygg, samt ørkenen. Det moderne og pompøse blir jeg bare "kvalm" av. Dessuten har jeg ikke tro på at jeg vil møte noen vennlige arabere der. Jeg vet ikke nok om landet til å si at det er slik, men slik det er nå så har jeg ikke lyst til å dra dit. :)

Endret av sitdown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...