Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Solarium


Leo21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Bare et lite spm om Karoten. Hvorfor er det slik at man må bruke Karoten 1 uke før soling? Fordi tablettene har virkning etter 1-2 uker på kroppen?

 

Begynte nemlig på Karoten for 1 uke siden, og kjenner først nå at jeg begynner å bli kvalm, noe som skyldes Karoten, tror jeg. Var det også med de andre betakaroten tablettene.

Ja du blir kvalm av betakaroten, er normalt.

Tablettene har virkning på kroppen over tid, har du planer om å sole deg noen dager i uken spiller det ikke noen rolle når du intar karokten.

Ta sol nå, bli ferdig og steng denne latterlige eveiggående visa... :whistle:

 

og neii, sol 1-2 ganger i måeneden er ikke farlig. Hvis du tar sol er jo det alt for lite igjen...

Uansett vil jeg aldri anbefale noen å ta solariums sol uansett..

Ja hallo? Hva legger du i at sol ikke er farlig 1-2 ganger om mnd?

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere i tråden er det en risiko ved eksponering om du tar 1 eller 10 ganger i månen. Forskjellen er at sjansene for at du vil utvikle følflekk kreft er større ved mer eksponering.(sier seg selv)

Soler du deg 1-2 ganger i mnd er nok ikke det farlig, men igjen vet du aldri hvor mye som skal til.

Skal du først ta solarium kommer heller ikke 1-2 gnager i månen hjelpe deg serlig.

 

Hvis du har du så sykt lyst til å ta sol ville jeg bare kastet meg i det..

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere i tråden er det en risiko ved eksponering om du tar 1 eller 10 ganger i månen. Forskjellen er at sjansene for at du vil utvikle følflekk kreft er større ved mer eksponering.(sier seg selv)

Soler du deg 1-2 ganger i mnd er nok ikke det farlig, men igjen vet du aldri hvor mye som skal til.

Skal du først ta solarium kommer heller ikke 1-2 gnager i månen hjelpe deg serlig.

 

Hvis du har du så sykt lyst til å ta sol ville jeg bare kastet meg i det..

Enkelte folk tar sol 1 gang pr uke, og de er fortsatt friske og raske. Dette gjelder paradise Audun.

 

Sykt

Lenke til kommentar

 

Som sagt tidligere i tråden er det en risiko ved eksponering om du tar 1 eller 10 ganger i månen. Forskjellen er at sjansene for at du vil utvikle følflekk kreft er større ved mer eksponering.(sier seg selv)

Soler du deg 1-2 ganger i mnd er nok ikke det farlig, men igjen vet du aldri hvor mye som skal til.

Skal du først ta solarium kommer heller ikke 1-2 gnager i månen hjelpe deg serlig.

 

Hvis du har du så sykt lyst til å ta sol ville jeg bare kastet meg i det..

Enkelte folk tar sol 1 gang pr uke, og de er fortsatt friske og raske. Dette gjelder paradise Audun.

 

Sykt

 

Du blir ikke syk av solarium :lol:

Lenke til kommentar

 

 

 

Som sagt tidligere i tråden er det en risiko ved eksponering om du tar 1 eller 10 ganger i månen. Forskjellen er at sjansene for at du vil utvikle følflekk kreft er større ved mer eksponering.(sier seg selv)

Soler du deg 1-2 ganger i mnd er nok ikke det farlig, men igjen vet du aldri hvor mye som skal til.

Skal du først ta solarium kommer heller ikke 1-2 gnager i månen hjelpe deg serlig.

 

Hvis du har du så sykt lyst til å ta sol ville jeg bare kastet meg i det..

Enkelte folk tar sol 1 gang pr uke, og de er fortsatt friske og raske. Dette gjelder paradise Audun.

 

Sykt

Du blir ikke syk av solarium :lol:

Nei, men du kan bli det. Følflekk osv. Så jo

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det kan du få ved å oppholde deg ute i den naturlige solen også, tenk på det, det er sykt det!!!! Jeg ville vært mer bekymret for det du stapper i kroppen for å bli brunere, når du blir kvalm så tyder det på en form for forgiftning! Jeg foreslår at du enten tar deg en tur i den grillen, eller lar vær. Å henge her med dumme spørsmåø fører ikke til annet enn at du virker mindre intelligent, du skal jo tross alt ikke sende opp en rom rakett, men putte på noen mynter i et apparat som fører strøm til en seng... 

Edit: Og før du siterer og spør meg for ente gang om jeg tar sol, NEI!

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...