Gå til innhold

Lenovo slipper ny flaggskip-mobil under nytt merkenavn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må alt ligne en iphone ?

Om du ønsker noe som ikke ligner på iPhone finnes det mange alternativer, så langt fra alt ligner på iPhone, men det er jo en firkantet klump med skjerm, så at mange ligner på hverandre er ikke så rart.

 

Utseendet på mobilen er for min del ikke så veldig relevant. Jeg putter den uansett inn i en noe for beskyttelse som gjør at den forandres en del fra opprinnelig form.

 

Skulle ønske flere mobiler var mer identiske så utstyr fungerte litt om hverandre, men meg om det.

Lenke til kommentar

Ehh... ZUK, som i SUCK?

Og enda teitere... Z1?

 

I mitt hode jobber det noen i markedsavdelingen til ZUK som aldri skulle jobbet der, eller med markedsprofilering generelt.

For et navn sier jeg bare, og at de kaller sin første modell det samme som Sony kalte sitt flaggskip for 2 år siden er beundringsverdig.

 

 

attachicon.gifStupidity-And-Beyond.jpg

Her er ett bevis til for at markedsavdelingen til ZUK må ha bodd under en stein di siste 10 årene :S

 

Simen1 nevner at det er flere selskaper som har gått på lignende blemmer tidligere. Joda, men felles for de fleste er at blemmene er fryktelig gamle, honda fitta ble lansert i 2001. Skulle tro at lenovo hadde minst 1 person i staben som kunne engelsk i 2015 eller som vet hvordan å bruke google.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...