Gå til innhold

Detektere endring i 12V spenning på fleire utganger


Anbefalte innlegg

Trenger ein måte å bryte ein krets når det spenning endrer seg på ein av fleire 12V utganger (4 stk. kun 2 er vist på skisse)

Dette for å forbrede automatikken på ein automatisk gearkasse.

Spenning er alltid 0 eller 12V.

 

Har ein trykkbryter på ein holdekrets som eg da vil bryte når det kjem spenningendring på ein eller fleire kontakter.

 

Kunne det fungeret med ein kondensator på ein slik 12V utgang som var koblet til eit rele og ein diode til kvar av polane på relet?

Og ein 12V port som alltid ligg til 12V og ein som alltid ligg til 0V for å sikre at relet alltid vil bryte ?post-46204-0-48539800-1435930223_thumb.png

 

Endret av Tysseladd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg som er dum, men skjønner ikke helt hva du vil.. Er det nør spenning når, 12V, eller når den avviker fra 12V?

Er nok litt dårlig formulert fra mi side. Eg vil detektere både stigende puls 0->12V og fallende 12->0V, og i begge tilfeller skal holdekretsen bryte.

Men eg tviler på om denne konstruksjonen vil virke, trur heller eg må ha ei likeretterbru på kvar port. Og +12 og 0V portene trenger eg nok ikkje meiner eg.

Er nok litt rusten på elektronikken.

 

edit: La inn denne og testet den i spice og den ser ut til å fungere.

20uF kondensator og 1 kOhm rele.

post-46204-0-01917900-1435962574_thumb.jpg

Endret av Tysseladd
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Egde detection er det ja, men begge disse løsingene er overkill, det eineste eg skal gjere å bryte ein krets når ein av inngangene går fra 0 til 12 V eller motsatt.

Nokon som ser grunn til at kretsen i innlegg 3 ikkje skulle fungere ?

Kretsen i innlegg 3 KAN fungere for stigende pulser (avhengig av flere faktorer), men den vil garantert ikke fungere på negative flanker (når spenningen forsvinner). Jeg vile ha beholdt den del av kretsen som inngår i holdekretsen og så laget en egen flankedetektor med en utgang koplet i serie med holdekretsen.

Lenke til kommentar

Korfor vil den ikkje virke på negative flanker?

Kodensatoren er opplada og vil dra ned relespolen til -12V på minussida, dioden på  + sida vil supplere 0V , dette skulle gje 12V over spolen.

Dette er jo ei heilt ordinær diodebru, ingen forskjell på negative og positive flanker så langt eg ser.

 

Eg vil bruke eit 5V rele og ein 5 V zenerdiode over den.

20uF kondensator og eit minirele som slår inn på 5 ms og allerede ved 3V, da er det nok energi i kondensatoren til å holde releet i ca. 15mS.

Men eg vil gjerne ha kritiske innvendingar før eg begynner å bygge denne.

 

 

Skal styre ein lockupclutch på ein automatgearkasse på ein Land Cruiser, så eg vil helst det fungerer.

 

Her er resulatet fra simuleringa, svart er over spolen, blå er inngangssignal.

post-46204-0-65384600-1440761310_thumb.png

Endret av Tysseladd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...