Gå til innhold

Minne lekasje for Corsair Vengeance før Windows 10.


Anbefalte innlegg

(4x2 8GB) Ram blir for lite for hurtig-spill som Ori and the Blind Forest, kjøpte spillet for å teste det på Windows 10 build 10130, - (Har lagt inn Build 10130 igjen for å være sikker på at jeg får Windows 10 i Juli) -og for å spille det. :grin2:

Har bestilt 2 8x2 16GB HyperX Fury DDR3 for Windows 10, kan jo også være skjermkorte (Gainward GeForce GTX 680 4GB) eller CPU'en (INTEL CORE I5 3570K) som må byttes ut :(.

Hovedkorte: ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155.

4x2 8GB + mer Ram funker bra nok for normal bruk i Windows 10 build 10130.

Endret av Stupefy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

(4x2 8GB) Ram blir for lite for hurtig-spill som Ori and the Blind Forest, kjøpte spillet for å teste det på Windows 10 build 10130, - (Ja jeg har lagt inn Build 10130 igjen for å være sikker på at jeg får Windows 10 i Juli) -og for spille det. :grin2:
 
Har bestilt 2 8x2 16GB HyperX Fury DDR3 for Windows 10, kan jo også være skjermkorte (Gainward GeForce GTX 680 4GB) eller CPU'en (INTEL CORE I5 3570K) som må byttes ut  :(.
 
Hovedkorte: ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155.
 
4x2 8GB + mer Ram funker bra nok for normal bruk i Windows 10 build 10130.

 

høres feil ut? hehe.. Jeg har ikke merket noen forksjell fra w8.1 til w10 mtp RAM, w10 er tross alt ikke ferdig ennå så du kan jo ikke forvente at det er akkurat slik det blir når du er ferdig. KAn garantere at ori and the blind forest ikke krever mer enn 8gb RAM, det er fjernt... Skjermkortene yter heller ikke som de skal, de "skikkelige" driverene kommer når w10 kommer for fullt, og før det kan de være hit & miss. 

Lenke til kommentar

Start spillet og fyr opp oppgavebehandling. Du ser for om du har for lite RAM. Husk også at det er en Win10 build. Den inneholder mye feil selv om det ikke er lenge til det blir lansert. Steam har også informasjon om anbefalte specs på hvert spill.

Lenke til kommentar

Start spillet og fyr opp oppgavebehandling. Du ser for om du har for lite RAM. Husk også at det er en Win10 build. Den inneholder mye feil selv om det ikke er lenge til det blir lansert. Steam har også informasjon om anbefalte specs på hvert spill.

 

Kan også være en minne lekasje , denne tråden ser ut til å bekrefte noen problemer der.

Også lurt å ha siste Nvidia driver.

Endret av Malvado
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Start spillet og fyr opp oppgavebehandling. Du ser for om du har for lite RAM. Husk også at det er en Win10 build. Den inneholder mye feil selv om det ikke er lenge til det blir lansert. Steam har også informasjon om anbefalte specs på hvert spill.

Kan også være en minne lekasje , denne tråden ser ut til å bekrefte noen problemer der.

Også lurt å ha siste Nvidia driver.

Glad jeg ikke kjøpte Corsair Vengeance DDR3, så på de også :wee:

Men ja som mrdalesen sier, så kommer de "skikkelige" driverene når Windows 10 er ute for fullt. Jeg håper på bedre stabilitet i gameplay. :)

Endret av Stupefy
Lenke til kommentar

 

Start spillet og fyr opp oppgavebehandling. Du ser for om du har for lite RAM. Husk også at det er en Win10 build. Den inneholder mye feil selv om det ikke er lenge til det blir lansert. Steam har også informasjon om anbefalte specs på hvert spill.

 

 

Kan også være en minne lekasje , denne tråden ser ut til å bekrefte noen problemer der.

Også lurt å ha siste Nvidia driver.

Vent litt, jeg har 4x2 8GB Corsair Vengeance, så dette kan faktisk stemme.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...