Gå til innhold

Forhåndsbestille Acer PredatorXR341CK - prisutvikling?

KenSkog

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen generell trend på hvorvidt skjermer går opp eller ned i pris fra det er mulig å forhåndsbestille til, nokså kort tid - si ei uke, etter de er utgitt?

Ser skjermen ligger til 10k hos cdon og 11k hos komplett nå, vurderer å gå for en av de - men det er ganske surt om skjermen dropper et par tusen straks de kommer på lager.

Forhåndsbestille eller vente?

Endret av KenSkog
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-293283
Skrevet

Er dette samme skjermen som predator x34?

Skrevet

Holy, hvorfor leste jeg dette? Frister enormt, men fortsatt litt stiv pris.. =( 

Altså, sikkert ikke i forhold til hva man får, men i forhold til budsjett ^^ 

Skrevet (endret)

Er dette samme skjermen som predator x34?

Ja, tror skjermen gikk under det navnet ei stund under utviklingen.

Hvordan er 4ms skjermer i spilling?

Har ikke hatt nok skjermer til å si stort om det, men sitter med formeningen om at det er mer enn godt nok om man ikke spiller de raskeste spillene kompetitivt.

Gleder meg stort til å få skjermen - mistenker det vil ta ei god stund. Innen den tid har forhåpentligvis hardwaren jeg har sett meg ut falt noe i pris. 

Endret av KenSkog
Gjest bruker-293283
Skrevet

Trodde dette var gsync versjonen men ser ut til at det er freesync?

Skrevet

Sjekket nå. Det sto klart og tydelig G-sync når jeg la inn bestillingen. Nå står det freesync.

De kan vel ikke selge meg et produkt for så å sende meg et annet? Har ikke fått post, telefon eller e-post av dem hvor de opplyser om endringene. Er det noe særegent når det kommer til forhåndsbestilling, eller er CDON uryddige her? Kan de bare gjøre endringer og/eller heve kjøpet?

Tok tilfeldigvis, og utrolig nok, et skjermbilde etter å ha kjøpt skjermen - hvor det står g-sync.

Gjest bruker-293283
Skrevet

Tror faktisk det kan være acer som har surret her,sett ulike ting hos forskjellige nett butikker.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Tror nok det er freesync utgaven jeg får, noe som er mer enn greit. Får gå for et Fury X istedenfor 980 Ti, noe som også er helt greit siden de koster ca det samme og yter ca likt. Får håpe AMD retter opp i CF-problemene, som de sier de skal gjøre, innen jeg trenger et kort til.

Første anmeldelse har kommet:

http://www.tftcentral.co.uk/reviews/acer_xr341ck.htm

Ser lovende ut!

Komplett mener de kanskje får skjermen på lager i morgen, CDON mottar vel skjermen ca samtidig vil jeg tro, men vil tippe datoen til komplett er pølsevev tatt ut av løse luften og at det bare er å smøre seg med tålmodighet i 2-6 uker til.

Endret av KenSkog
Skrevet

Klør i fingra, har sååå lyst til og bestille denne skjermen har har 980ti, håper g-sync kommer snart, ellers selger eg kortet mitt og kjøper en fury X selv samme som han over meg ;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...