Gå til innhold

Call of Duty


Anbefalte innlegg

Hvor er det han er? Mistenker den tredje offiseren for å være offer for den samme buggen jeg så en av MG42-soldatene, også var offer for. Soldaten var usynlig. Jeg kunne se MG'n skyte, og bevege på seg. Men det var ingen som stod der. Begge de 2 første offiserene stod jo på samme plass, så da er det normalt, at man må slite litt, for å finne den siste. Men så er det ganske begrenset området man kan se fra vinduet, og man kan jo ikke gå ned, for så å bevege seg forbi tanksen, bak tyskerene sin barrikade. Da kommer det alltid en "helt tilfeldig" bombe. Tenkte kanskje offiseren stod i døråpningen, til det store huset i midten der, som alle soldatene spawner fra, men såg ingenting, da jeg bevegde meg ut til midten av den røde plassen. Noen som kan avsløre hvor denne offiseren befinner seg ?

 

NB: Ja, jeg er klar over at det er flaut å spørre om hjelp i et så linært spill, men må man, så må man.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår deg riktig, men når jeg spilte den levelen i går funket det helt fint. Mener du der hvor man står å sniper ned på tyskerne fra øverste etasje? I så fall skal det være tyske offiserer like i innenfor det store bygget du ser rett bak de tyske linjene. De veiver andre tyskere frem, du ser det hvis du zoomer inn med scope. Hvis ikke de står der, kan det hende at de står nederst i høyre hjørnet. Husker at jeg tok en der... Opplevde ikke noe feil med mg42- soldatene. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...