Gå til innhold

FitbitSeer - Fitbit-data i HomeSeer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Genialt Moskus.  :w00t:

Bruker selv Fitbit Flex og Aria. 

Installerte FitbitSeer igår og den fungerer som en drøm. :)

FitbitSeer + Jon00 Database Charting Utility = Gull for de som liker å føre statistikk på egen helse og vaner.  

Skrevet

Jeg er usikker...

Søvnen er det primære behovet, må da opp til Fitbit Charge til 1295,- for å få automatikken. AUTO-masjon...  :huh:

Tror dere jeg kan ha denne diskre på høyre arm? Går alltid med skjorte på dagen - så ingen vil se den.  :)

Skrevet

... eller du kan bestille Luna (som jeg har gjort), hvis søvn er eneste motivasjon. Fitbit gir deg noe informasjon om hvordan du sover, men ikke all verdens. Du får omtrent det som vist i første post, og en grafe.

• Liker 1
Skrevet

Levering i februar 2016 - det passer dårlig med min tålmodighet.

Hahaha, kjenner den! Vil helst ha varen jeg bestilte på Internett om to minutter...

Skrevet (endret)

OK, da er den rundt armen.

Har ikke fått lagt inn softwaren fra Moskus enda, men håper den kan få meg i seng slik jeg ikke sovner på sofaen.

If Fitbit By Moskus = Slepp and Logitech Remote Kjellerstue = MAC and Klokka = Natt Then Speak VEKK...  :hmm:

Endret av Morgens
Skrevet

If Fitbit By Moskus = Slepp and Logitech Remote Kjellerstue = MAC and Klokka = Natt Then Speak VEKK...  :hmm:

Ouch! Sorry, no can do. :(

Fitbit APIene kan fortelle meg (og dermed deg) hvordan du har sovet, ikke om du sover eller ei akkurat .

Skrevet

Hehehe...

Det hadde vært en utrolig nyttig funksjon. Det er nesten slik at jeg vil kjøre en rutine kl. 01:00 hvis jeg ikke har skrudd av alt lyset som sier at jeg må trykke en knapp innen 5 minutter hvis ikke blir det bråk...

Du kjenner kanskje til deg, skal bare sjekke en ting til før jeg legger meg så våkner jeg 05:00... på sofaen...  :)

Skrevet

Du kjenner kanskje til deg, skal bare sjekke en ting til før jeg legger meg så våkner jeg 05:00... på sofaen...  :)

Kjenner den, men jeg har faktisk alltid klart å karre meg til sengs. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...