Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Bedbugs


Polymorf

Anbefalte innlegg

Finnes det noen "bedbugs" som ved bitt/stikk kan gi hevelser som ved vepsestikk? Har noe bak på låret... er i en sirkel, med noe utstikkende i sentrum. Men jeg aner ikke hvordan det har kommet... så jeg lurer på om jeg har dyr i sengen. Når jeg setter meg merkes det godt, vil ikke si det er smertefullt men.

 

Det går sikkert vekk av seg selv. Men hva slags dyr kan forårsake dette? Har bare hørt om lopper og veggdyr. Lopper er det ikke, for da ville det vel klødd?

 

Hvis det er veggdyr, finnes det en metode for å rense senga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du har satt deg på noe?

Skulle ikke være umulig å lokalisere veggdyr, la lyset være av og bruk lommelykt i foldene rundt madrassen.

Ja det finnes en gass mot slikt.

Jeg tror at hvis du hadde veggdyr, ville du ha merket at særlig leggene og føttene ble dekket av små røde prikker.

Lenke til kommentar

Æsj, tror det er flått. Det er en svart prikk i midten, som kjennes ut som (nettopp) en fastsittende flått...

 

Detter vel av en gang. :) Gidder ikke involvere noen i å fjerne den, rett under rompa. Hadde jeg hatt dame, kanskje. :p

 

Men det er good news, for da har jeg ikke invasjon på soverommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...