Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at en moderator har gitt deg advarsel fordi du har lagt ut en link som bevist krasjer nettlesere.

 

Synes det er velfortjent jeg, irriterende miste en haug med nettsider man leser på fordi du prøver å være "kul"

 

Flytter dette til tilbakemeldinger btw..

 

:-)

Ja, skjønner at man blir litt hissig, for det må være surt å sitte med en så shitty browser som f.eks IE. Med f.eks Opera når den krasjer, kan man alltid restore alle vinduene man hadde, keine problem.

Lenke til kommentar

Det er en stund siden, så jeg kan ta feil, men jeg tror jeg fikk en advarsel fordi jeg skrev "Åh, den er så STOR" i Erfaringer om 19-tommeren min (en skjerm, altså). :lol: Fjernet ble den i alle fall... Nå er jeg nede på 0 igjen (men kanskje jeg skaffet meg ti nye prosent nå?)

 

Edit: hva er en avatar, forresten?

 

Edit: Åh. Gøy!

Lenke til kommentar

Hei,

 

Ja, skjønner at man blir litt hissig, for det må være surt å sitte med en så shitty browser som f.eks IE. Med f.eks Opera når den krasjer, kan man alltid restore alle vinduene man hadde, keine problem

 

Du har rett om de faktiske forhold med Opera. Men det er omtrent alt av nyttig info in din melding.

Det betyr langt i fra at man skal la seg tvinge til å bytte til en annen nettleser en den man har.

Dessuten er websider krasjer weblesere ganske så idiotisk ... hvorfor legge noe ut på nett som bare ødelegger for folk?

Lenke til kommentar

Aha

 

Mr.Ueland Warned on 07/11/2003 : 13:10

Added to warn level lagt ut linker som bevist dreper nettlesere.

 

Var jo i takt med tråden den ble postet i da. Var en som skulle tulle med kamerater ellerno.

 

Jaja. Som han andre spurte - Hvor lang tid tar det før prosenten går ned igjen?

edit: la inn quote tag

Lenke til kommentar
Syns jeg bare burde fått en hendvendelse.jeg er ny på forumet og syns en advarsel for det var litt i drøyeste laget. d er nå min mening :-)

Hvorfor? Så lenge du har den 10% der blir du mint på det hver *bidige* gang du poster eller ser en post du har lagd. Det er et ufattelig effektivt system mener jeg, og hvis du nå har 10% gjør det jo egentlig ingenting! Det er ikke noe spesielt med det på noen måte, bortsett fra at du ryker lettere ut av forumet hvis du gjør mye galt. Men det skal du vel ikke gjøre uansett? :)

Lenke til kommentar
Synd det ikke er mulig for vanlige brukere å gi moderatorer advarsler....

Så du mener at det burde være mulig? Hva med dem som deg da, som man tydlig ser at har noe imot en eller annen moderator og som har tilgang til et par forskjellige PCer. Så regger han masse kontoer og lar alle advare en moderator til han blir kastet ut? Det ville ikke fungere.

 

Og hvis du har et problem med en moderator melder du fra til [email protected]!

Lenke til kommentar
Syns jeg bare burde fått en hendvendelse.jeg er ny på forumet og syns en advarsel for det var litt i drøyeste laget. d er nå min mening :-)

Hvorfor? Så lenge du har den 10% der blir du mint på det hver *bidige* gang du poster eller ser en post du har lagd. Det er et ufattelig effektivt system mener jeg, og hvis du nå har 10% gjør det jo egentlig ingenting! Det er ikke noe spesielt med det på noen måte, bortsett fra at du ryker lettere ut av forumet hvis du gjør mye galt. Men det skal du vel ikke gjøre uansett? :)

selvfølgelig 10% er ingenting :-) Men jeg pleier å huske ting etter 1gang..jeg er ikke blitt senil ennå :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...