Swafty Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Hei! Jeg har nå kommet til siste bane i Halo som kalles "The Maw" Men der man har tid på oss og kjører i en sånn derre jeep eller hva det kalles, så når man på slutten av banen man skal hoppe langt bort til en annen plattform, der de sier "med full speed så klarer du det" Men jeg har full speed med jeepen og jeg klarer aldri å lande oppå på den andre siden! Etterpå det så sprenger bare hele tingen eller er det "Halo" de kaller det. Vet noen om hvordan man klarer å hoppe så langt? Er det kanskje en turbo knapp eller noe?
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 last ned en walktrough du så får du løsningen, kanskje det er en bryter eller noe?
Manuel Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Hei!Jeg har nå kommet til siste bane i Halo som kalles "The Maw" Men der man har tid på oss og kjører i en sånn derre jeep eller hva det kalles, så når man på slutten av banen man skal hoppe langt bort til en annen plattform, der de sier "med full speed så klarer du det" Men jeg har full speed med jeepen og jeg klarer aldri å lande oppå på den andre siden! Etterpå det så sprenger bare hele tingen eller er det "Halo" de kaller det. Vet noen om hvordan man klarer å hoppe så langt? Er det kanskje en turbo knapp eller noe? Ikke sats på å hoppe over hele gropen. Istedenfor skal du "falle" med bilen ned på en plattform nedenfor. Du vil kanskje falle av bilen (eller bli most av den), og du bør ta sats (ikke ta alt i èn sveip). Da skal det hoppet være ganske lett. Altså: Ikke gi full gass ved stupet - du vil uansett ikke klare det!
TDK Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Det går ikke an og hoppe over. du må falle ned. rekker du det ikke da, så kan du bare starte banen på nytt og kjøre dit litt raskere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå