Gå til innhold

20 cl tequila. passe til å dele?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du blir full, kjem an på. Er du lita, og jente, er du "billigare i drift" (= toler mindre). Er du svolten, får du raskare og høgare rus. Men viktigast av alt er kor fort du drikk. Hivar du innpå så fort du maktar, kjem du til å kjenne det svært godt - men det går over nokså kvikt. Men brukar du seks timar på å få i deg 28 cl, kjem du til å merke lite.

Lenke til kommentar

Om du blir full, kjem an på. Er du lita, og jente, er du "billigare i drift" (= toler mindre). Er du svolten, får du raskare og høgare rus. Men viktigast av alt er kor fort du drikk. Hivar du innpå så fort du maktar, kjem du til å kjenne det svært godt - men det går over nokså kvikt. Men brukar du seks timar på å få i deg 28 cl, kjem du til å merke lite.

Ok. Når jeg er lubben rundt magen og er 179 høy og veier 104 kg, betyr det da at jeg ikke kjenner noe om jeg drikker 18cl med 40% tequila pluss 2 drinker med 60% etter en og en halv time? Vill ikke risen vare mer enn 3 timer da?

Endret av monjanse7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Noe vil du kjenne, spørsmålet er hvor godt eller dårlig du tåler alkohol. Selv må jeg ha noe sterkere ved siden av skal jeg bli full, eller så må det 10-12 2,5dl bokser med ice til at jeg skal kjenne noe (188 på 160kg)

Lenke til kommentar

Ofte når jeg er på fest og drikker så ser jeg dobbelt å sitter å sikler. Jeg misster alle hemninger og mister helt hukommelsen under fullhetene. Da har jeg drukket ca 6 drinker på 2 timer med 60% blandet med blandevann. Men da vegde jeg mindre. Jeg har kun fettprosent i overvekt. Jeg holder nå på å gå ned noen kilo til lørdag ved å ikke spise snop eller chips.

Lenke til kommentar

Vanskeleg å seie, det er individuelt også. Det eg skreiv om stor/liten, går på muskelmasse, feitt tel ikkje. Men eg vil tippe at du er innafor med den siste mengda du gav opp (eg forstår deg slik at målet er å ikkje bli overstadig).

Jeg ønsker å bli litt overstadig rusa, sån at jeg ser dobbelt. Det fordi da blir alt rundt meg så morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...