trenger litt hjelp Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 (endret) som du så på tittelen ovenfor, anngående det, så søker jeg etter elever som går nå i tiende, eller vg1 som kan hjelpe meg med de fagene som er nevnt i tittelen etter sommeren når jeg begynner i tiende noen som er villige? grunnet for at jeg sliter litt med de fagene, vil ha en 6er på vitnemålet, så har satt meg et mål om å jobbe hardt i de fagene. Endret 10. juni 2015 av trenger litt hjelp
Bytex Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Jeg fikk G+ på kristendom muntlig eksamen i 1993. Kan jeg bistå?
trenger litt hjelp Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Skrevet 10. juni 2015 Jeg fikk G+ på kristendom muntlig eksamen i 1993. Kan jeg bistå? ja, det kan du godt
ærligøs Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Hmm, Selvom jeg får 6 i religion og samfunnsfag føler jeg meg ikke som noen professor akkurat. (VG3) Hvis du kan lage et kompendium hvor sidene kommer i riktig rekkefølge, er du langt unna professor-nivået fremdeles. Jeg har en stor samling av slike kompendier fra ulike høgskoler/universiteter. Trådstarter: Jeg synes du burde forklart hvorfor du vil ha hjelp i akkurat disse fagene. De regnes jo vanligvis som lette fag med mindre en strever med lesing eller hukommelse.
Quote Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Utdanner meg til å bli lektor i samfunnsfag. Hvis det er noe du lurer på, kan du kontakte meg. Det beste du derimot kan gjøre er å lage en tråd på forumet, slik at flere også kan bidra til å hjelpe deg.
trenger litt hjelp Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Skrevet 10. juni 2015 Utdanner meg til å bli lektor i samfunnsfag. Hvis det er noe du lurer på, kan du kontakte meg. Det beste du derimot kan gjøre er å lage en tråd på forumet, slik at flere også kan bidra til å hjelpe deg. tusentakk, ja kan kontakte deg dersom jeg har behov for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå