Gå til innhold

Hvordan åpne porter for PS4? Get Box II


Zork-

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hvordan og hvilke porter jeg må åpne på Get Box II for å få optimal internett hastighet på min PS4? Nettverket mitt har 50Mbps og fungerer flott på alt annet digitalt utstyr bortsett fra PS4. På ps4 ligger den bare på fra 2-5Mbps noe som er altfor lite og ikke gir noe mening. Jeg trenger virkelig hjelp her ettersom nedlastingene er altfor trege og noen spill krever at noen spesielle porter er åpne. Jeg har lagt den til DMZ, men det hjalp lite.

Endret av Zork-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme problem som deg, men annen ruter og leverandør. alle andre enheter i samme rom får bra hastighet bortsett fra PS4. Wlan antenne/chip er rett og slett elendig tipper jeg, eller så kan det jo ligge i driverprogramvare evt. ikke har den 5ghz eller ac heller, rart at Sony ikke har lagt mer kvalitet inn her. beste råd er nok å bruke en powerline/home plug adapter , evt en en sånn her kanskje:

 

http://www.netonnet.no/art/data/nettverk/aksesspunkt/asus-ea-n66/171686.4070/

Lenke til kommentar

har samme problem som deg, men annen ruter og leverandør. alle andre enheter i samme rom får bra hastighet bortsett fra PS4. Wlan antenne/chip er rett og slett elendig tipper jeg, eller så kan det jo ligge i driverprogramvare evt. ikke har den 5ghz eller ac heller, rart at Sony ikke har lagt mer kvalitet inn her. beste råd er nok å bruke en powerline/home plug adapter , evt en en sånn her kanskje:

 

http://www.netonnet.no/art/data/nettverk/aksesspunkt/asus-ea-n66/171686.4070/

Ja, det er veldig rart at PS4 ikke har 5ghz noe som Xbox One har. Til og med min gamle ps3 har mye raskere internett enn ps4 noe som er helt sykt. Sony kan sikkert fikse det med en oppdatering hvis de ikke var så late, systemet har vært ute ganske lenge nå og de har fortsatt ikke fikset dette  :hrm:. Har hørt at løsningen på dette er å åpne noen porter i ruteren, men siden jeg har en Get ruter har jeg ikke peiling på hvordan man gjør det. Må da være flere andre her med PS4 og en Get Box II hjemme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...