Gå til innhold

Spille uten cd

above

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen her hva jeg må gjøre for å spille spill uten cd???? Jeg vet at jeg må på www.gamecopyworld.com, Jeg skal spille GTA3 uten cd, så hvor og hvordan finner jeg den rette filen eller hva jeg må ha????

Takk for alle svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fant den faktisk ikke på gamecopyworld (den er ikke der).. litt rart, for fant den ingen andre steder heller. problemet er jo at google etc blir oversvømt av spam sites på sånne søk.

Skrevet

Når du har funnet en NOCD-crack så skal denne kopieres over i mappen hvor du installerte spillet og den skal overskrive en annen fil i den mappen der med seg selv. Husk å ta backup av den aktuelle filen.

Finner du den ikke på GameCopyWorld så er det drøssevis av andre steder å hente slike cracks fra. Bruk p2p-nettverkene. Å si noe mer tror jeg kanskje vil lede til "oppfordring til piratvirksomhet" :/

Skrevet
jeg fant den faktisk ikke på gamecopyworld (den er ikke der).. litt rart, for fant den ingen andre steder heller. problemet er jo at google etc blir oversvømt av spam sites på sånne søk.

Takker ;)

Skrevet

Litt offtopic kanskje?

Men uansett. Du kan erstatte den orginale .exe fila i spillmappa med ei cracka .exe fil. Da kan du spille uten CD.

Cracker finner du på:

www.gamecopyworld.com

www.megagames.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...