boss3 Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Skal kjøpe meg en ny pc til en prisklasse under 8k og vurderer dette skjemkortet...er det godt nok til å kjøre CS 1,6 og spill som f.eks. Hot Pursuit 2 og lignende??? Kan det klare seg i tiden fremover??? Takk skal dere ha
It's me Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 R9600pro vil nok være et mye bedre valg. Mer fremtidsrettet, bedre ytelse og ikke så veldig mye dyrere.
Ghost Of Death Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Legg til litt penger og kjøp 9600 PRO fireblade. Bedre minne på den
boss3 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Skrevet 8. november 2003 er det noen forskjell på disse to; PowerColor Radeon 9600 PRO EZ 128MB og ATI Radeon 9600 Pro 128 mb Hvilket er i såfall best??? med tanke på spilling Kjekt om noen vet det?? siden den Powercolor er en del billigere lurer jeg litt??
Windoge Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Du kan jo spille CS med et skjermkort til 50kr...
boss3 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Skrevet 8. november 2003 det driter jeg i...hvilket er best av disse to??? er det i det hele tatt noen forskjell???? pliis seriøse svar?!! *grin*
The Silencer Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 det driter jeg i...hvilket er best av disse to??? er det i det hele tatt noen forskjell???? pliis seriøse svar?!! *grin* EZ-kort fra PowerColor skal, etter det jeg har lest og hørt, ikke ha noe særlig bra ytelse sammenliknet med andre kort som ikke er EZ-kort. Derfor bør du kanskje styre unna EZ-kort fra PowerColor, (eller...?)
CB87-Bergen Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Jeg har ikke noe særlig erfaring med PowerColor. Jeg skal kjøpe meg et Sapphire 9600XT 256MB kort. Sapphire er en skjermkort produsent som er kjent for kvalitet, og med gode overklokking kunnskaper på skjermkortene.
Merlin Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 det kortet der holder i massevis fremover hvis du ikke er ute etter den RÅESTE grafikken men en mellomting.
Jihadinmymind Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 IKKE KJØP DETTE KORTET ENN HVA ALLE ANDRE SIER. HAR DET KORTET OG DET ENESTE DET FUNKER TIL ER Å FUCKE OPP PCÈN MIN. ALLE PROER VET DETTE. KORTET FUNKER IKKE MED DIRECT X 9.0B. FUNKER IKKE MED C&C GENERALS OG CALL OF DUTY. MITT STØRSTE FILKJØP SÅ LANGT!!!!
Jan Roger Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 IKKE KJØP DETTE KORTET ENN HVA ALLE ANDRE SIER. HAR DET KORTET OG DET ENESTE DET FUNKER TIL ER Å FUCKE OPP PCÈN MIN. ALLE PROER VET DETTE. KORTET FUNKER IKKE MED DIRECT X 9.0B. FUNKER IKKE MED C&C GENERALS OG CALL OF DUTY. MITT STØRSTE FILKJØP SÅ LANGT!!!! Feil med brukeren kanskje? Fordi kortet ikke funker i din maskin, så er det et drittkort og ingen andre må vurdere å kjøpe det?
|SeVen| Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Mitt PowerColor 9800pro fungerer helt fint, har en mistanke om at det er endel brukerfeil her.
Jihadinmymind Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Er dere dumme eller? Søk i forumet på feil med 9600 pro da. Det er SINSYKT mange som har dette problemet. Les her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1354846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå