Gå til innhold

Netthandel - ikke bli lurt som meg - ikke BRUK gtm.no


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Grunnen til at jeg lager en tråd her på dette forumet er for å hjelpe andre medmennesker med riktig valg innen netthandel/webside.

 

Jeg gjorde feil, og hørte med Nets (For betaling på nettside). Dermed havnet jeg på listen demmes over firmaer, og kontaktet mange av firmaene innen for Opencart. Desverre gjorde dette at jeg havnet hos WWW.GTM.NO - Dette viste seg å være noe av det dummeste jeg kunne gjort. Etter praten med de, kunne jeg ikke klare å få det billigere noen plass, og jeg kunne heller ikke få en eneste krone i rabatt, ettersom jeg hadde fått det så "billig". Hadde jeg vist at de priset tjenesten sin 15 ganger mer en annen norsk firma, hadde jeg såklart aldri valgt demme. De har blokkert meg på facebook da de ikke klarte å få en kommentar på det. De svarer ikke på mail, og vil heller ikke gjøre noe med dette.

 

Jeg vil legge til et bilde som et bevis.

 

 

Håper INGEN gjør samme feil som meg, og hører på dem.

post-382153-0-99441400-1433531065_thumb.png

Endret av FM1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shit happens. Når det gjelder penger så stoler jeg kun på meg selv og velger å gjøre litt ekstra for å få best pris.

 

Du bør i all fall ikke stole på en leverandør som sier han er billigst... Bare se på alle bransjer i Norge.... Alle kan jo ikke være billigst.

 

Du har gått på en liten smell. Betal og gå videre. Jeg hadde ikke giddet å bruke masse energi over 6000 spenn. Det er ikke verdt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

6000 er en del, men når selgeren sier det ikke er mulig å få lavere pris så bør du aldri stole på selgeren. Det gjelder egentlig generellt sett, aldri stol helt på de.

 

Vil påstå at du har ganske mye skyld selv her, ikke for at du har gjort noe galt men for at du kun sjekket en selger og stolte 100% på h*n.

Kjipt å bli lurt, men dette var noe du absolutt burde ha forhindret selv...

Lenke til kommentar

6000 er en del, men når selgeren sier det ikke er mulig å få lavere pris så bør du aldri stole på selgeren. Det gjelder egentlig generellt sett, aldri stol helt på de.

 

Vil påstå at du har ganske mye skyld selv her, ikke for at du har gjort noe galt men for at du kun sjekket en selger og stolte 100% på h*n.

Kjipt å bli lurt, men dette var noe du absolutt burde ha forhindret selv...

 

6000 er en del, men når selgeren sier det ikke er mulig å få lavere pris så bør du aldri stole på selgeren. Det gjelder egentlig generellt sett, aldri stol helt på de.

 

Vil påstå at du har ganske mye skyld selv her, ikke for at du har gjort noe galt men for at du kun sjekket en selger og stolte 100% på h*n.

Kjipt å bli lurt, men dette var noe du absolutt burde ha forhindret selv...

Ja, det er nå så. Det er såklart min feil, men det er heller ikke riktig av demme. Men jeg bare håper andre blir mer obs på det. Kun derfor jeg gir en headsup! Funnet ut at de har kjøpt produktet av en annen, til 700 kr ved å gå gjennom filene.(De påsto at de hadde laget den selv) Produktet har feilet og det var ikke noe hjelp å få og jeg måtte isåfall betale timespris. De påstår at de er norges beste på Opencart..Og det ville ta veldig mange timer å få det fikset...Så nå står jeg uten modul som funker, og dermed måtte jeg kjøpe ny av en annen såklart. Anbefaler www.isenselabs.com for perfekt service, billige, og er sannsynligvis best på Opencart. Ikke et eneste vondt ord om dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...