JagdTiger Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Hei. Først vil jeg bare si at dette er ett glimmrende forum hvor jeg har fått hentet ut veldig mye verdifull informasjon. Stå på gutter og jenter! Så problemet Gikk til innkjøp av en nec nd-1300a for ett par dager siden. Skal kunne brenne i 4x, men uansett hva jeg prøver vil den bare brenne i 2x. Dette gjelder samme hvilke plater jeg bruker. Princo, verbatim etc etc. Fikk den levert med firmware 1.06. Brenne programmet brukt er nero 6. Noen som har noen forslag til hva som kan være galt, eventuelt hvor jeg kan begynne å feilsøke? Mvh JagdTiger
Kurium Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Har samme problemet, bruker samme program. Vi kan da umulig være de eneste med den kombinasjonen, så dersom det er en sammenheng mellom brenner og programvare håper jeg at det er noen som vil dele dette med oss.
Amnio Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Har et lignende problem i Nero med en nec cd-brenner. Denne brenner da bare på 8x i stedet for 24x som er maks. Problemet skjer bare i Nero hos meg. Kan jo virke som om Nero ikke liker cd/dvd-brennere fra nec?
Kjetil Lura Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Og alle har siste versjon av nero 6.0? Siste firmware, kobblet riktig osv. Kan være platene dere bruker også som ikke nec liker, altså det kan være så mye som kan være problemet.
gresh Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Siste firmware til Nec ND-1300a er 1.08, prøv med den. Den har støtte for 4x brenning på flere plater en eldre firmware har.
Lexler Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 jeg har nec 1300a, bruker nero, og har ingen problemer... husk at hvis du oppdaterer firmwaren kan garantien falle bort
gtgaute Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Hei har en nec nd-1300a jeg oxo, ikke noe problem å brenne på 4x men jeg har nok hatt den tomme plata i før jeg starta nero, for en gang så starta jeg nero førtst(altså før jeg satte inn den tomme dvd'en) da ville den bare brenne i 2x, starta nero på nytt, og den ville brenne i 4x. Prøv, kan hende det er det som er feil -Gaute
Bruker_PK Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 (endret) Har også en ND1300A, er litt kresen på media ang 4x brenning på dvd. Se på denne siden ang info om media, og ny firmware. http://herrie.rpc1.org/ Se gjerne på FAQ på denne siden Endret 24. november 2003 av Bruker_PK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå