Gå til innhold

Valg av headset


Anbefalte innlegg

Budsjett: 0-3000kr

Type: Over-ear

Bruk: Utelukkende musikk

 

Skal brukes i buss og bil, så det er viktig at det ikkje lekker alt for masse lyd. I tillegg må det være lettdrevet, siden eg skal bruke det med mobil. Det har ingenting å sei om headsetet er kablet eller trådlaus, men om det er kablet er det et must at det er utskiftbar kabel. Eg kommer mest sannsynlig til å gå for audio-technica ath-msr7. 

 

Takk på forhånd for alle tips og forslag!

Endret av sverremm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, 

 

Dersom du skal benytte det i buss og bil så hadde jeg muligens vurdert noe som er støydempende i tillegg. Bose QC25 skal visst være veldig komfortable å ha på seg over lengre tid og har produserer grei lyd. Jeg eier ikke disse selv, men kjenner flere som har de og samtlige er veldig godt fornøyd. Sennheiser Momentum 2.0 skal visst også være gode nok til at de bør vurderes. Skulle jeg først ha kjøpt de så hadde jeg muligens strukket meg til 4000,- og kjøpt de i trådløs versjon. 

 

Selv var jeg heldig nok til at jeg fikk kjøpt Philips sin Fidelio M2BT for 1000,- på tilbud før jul. De er ikke veldig komfortable å ha på seg over tid, og lyden kunne nok ha vært litt bedre - men det å kunne benytte disse trådløst når man er ute og reiser er en velsignelse. Veldig vanskelig å gå tilbake til kabel basert nå som jeg har levd uten en stund. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...