FenrisC0de Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Hei, jeg kjøpte et ATi Radeon 9600 for en liten stund siden, men jeg hadde på den tid så ufattelig mye problemer med pcen (skadet strømforskyning).. men nå som alt var fikset så la jeg merke til at når jeg startet enkelte spill (spesielt helt nye spill) så plutselig frøs hele maskinen og jeg måtte restarte.. ja jeg vet, høres ikke ut som skjermkort problemer, men så testet jeg pcen med et G-force TI4200 kort og da funker alt helt fett.. Er kortet defekt eller er det noe annet?
egerstud Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Har du prøvd å sette " makinvareakselrasjon " ned ett hakk? Irriterende "løsning", men i en nødsituasjon.....
Orjanp Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Har du avinstallert driverene til GF4 kortet? Hvilke drivere bruker du til Radeon 9600 kortet?
FenrisC0de Skrevet 8. november 2003 Forfatter Skrevet 8. november 2003 Jeg brukte de nyeste cataclyst driverene fra ATi, og jeg brukte jo ikke G-force drivere før jeg prøvde maskinen med GF4TI4200, som jeg har i maskinen fortsatt akkurat nå..
rogersj Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 :nice: Hvilke spill dreier det seg om ? Når du går gra Nvidia til ATI MÅ du fjerne ALLE filer som hører til Nvidia driverene . "Unninstall" i windows holder ikke . Helst formatering , Clean Sweep fra Norton eller søke i registry etter nvidia regirstreringer . Hvis det ikke er noe av dette , hva slags Direct X har du på maskinen? Det kan oxso være driverproblemer , men jeg har ikke hørt om noe "maskin fryser ved oppstart" problemer på Catalyst 3.9 driverene .....
FenrisC0de Skrevet 8. november 2003 Forfatter Skrevet 8. november 2003 hehe, jeg leste nettop en post her hvor det var et dusin folk som har akkurat samme problem.. her er det noe mufins
bjarne88 Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 det har kanskje ikke noe med dette å gjøre men ka e det egentlig med muffins? er muffins noe som er feil lissom? koffor ikke si kake eller vafler? eg bare lurer
Vapor"k Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Jeg har nøyaktig det samme problemet.. først hadde jeg 9600 pro, som gikk til ****** fordi vifta bråkte(sa datakjeden). så fikk jeg ett nytt kort av samme slaget, og der frøs spillene helt likt men vifta bråkte ikke.. så det er muligens noe feil med hele 9600 PRO serien. svakt av ATI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå