Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager å si det, men dette var en ganske uproff unedersøkelse. Du har ikke tenkt godt nok gjennom hvilke svaralternativer du gir folk, og du har heller ikke definert eller differensiert dem skikkelig. Hva mener du f.eks med "kvalitet"?

 

Mht spørsmål nr 20 så forstår jeg ikke hva det er du spør etter, så for meg blir det et spørsmål som gjør at jeg mister interessen til å fylle ut resten, og dermed bare detter av det hele.

 

Det er ikke meningen å være slem her - bare å gi deg konstruktiv kritikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager å si det, men dette var en ganske uproff unedersøkelse. Du har ikke tenkt godt nok gjennom hvilke svaralternativer du gir folk, og du har heller ikke definert eller differensiert dem skikkelig. Hva mener du f.eks med "kvalitet"?

 

Mht spørsmål nr 20 så forstår jeg ikke hva det er du spør etter, så for meg blir det et spørsmål som gjør at jeg mister interessen til å fylle ut resten, og dermed bare detter av det hele.

 

Det er ikke meningen å være slem her - bare å gi deg konstruktiv kritikk.

Bra du sier ifra! Jeg snakket med de som var med på å lage spørsmålene og ser nå at det kan være litt vanskelig å forstå det. Med kvalitet mener vi om krav og forventninger som blir tilfredstilt. (ser at det blir litt dumt).

 

Får ikke gjort så mye da det er en del som har svart allerede og blir da feil å rette på det nå :/ ..

 

Beklager 

Lenke til kommentar

 

Det er mer rettet mot studenter eller folk i jobb, som hjelper meg med oppgaven.

Greit at du ikke vil ha hjelp fra f.eks. selvstendige, men da gikk det vel an å opplyse om det? Er det enda flere befolkningsgrupper du ikke er interessert i å få hjelp fra, kanskje?

 

 

 

 

Selvstendige (Næringsdrivende) går ikke det inn på fulltids? Beklager hvis det ble feil utlyst altså. Tenkte at selvstendige er som "fulltidsansatt".

Lenke til kommentar

 

 Tenkte at selvstendige er som "fulltidsansatt".

Det karakteristiske for selvstendige er nettopp at de IKKE er ansatt. Mye ved denne skjeve undersøkelsen virker lite gjennomtenkt. Dessverre.

 

Det er sikkert riktig det du sier.. Men i denne oppgaven spiller det ikke så stor rolle om man er selvstendig næringsdriver (Det er så å si akkurat som fulltidsansatt i sitt eget selskap som daglig leder etc.) da vi ikke får noe ut av om folk er selvstendige eller ikke. Så lenge vi får vite om de er student eller om de jobber.

 

Men igjen, beklager og jeg innser at det kan tolkes feil. :-)

Endret av DetSomSkjerErDetSomSkjer
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...