Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

svakere syn av fargelinser


norwaygirl

Anbefalte innlegg

Heisann, for noen månder siden kjøpte jeg meg fargelinser fra lensit.no med linsevatn, jeg fulgte alle instruksjoner, og da jeg prøvde linsene så svidde de inni øyet, det svidde veldig, klarte ikke åpne øyet, men etter flere forsøk fikk jeg det til, og øyet ble veldig rødt, og jeg hadde veldig vondt, jeg sendte tilbake linsene og lot det være, men nå har jeg merket at synet mitt har blitt dårligere etter det som skjedde  med de linsene, jeg hadde perfekt syn og alt, men nå blir ting uklart noen ganger, har noen råd til hva jeg kan gjøre med dette? kan jeg få dekket dette å få noe ut av det? har økonomisk krise og hvis jeg hadde fått litt penger ut av dem hadde det vært veldig bra, hjelp værsåsnill.

 

:( 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du skulle poste innlegget i Juss delen av diskusjon.no. Der får du nok mer begrunnede svar vedrørende erstatningssøksmål og slik.

 

Fra et helsepersspektiv; bør du konsultere din fastlege som kan vurdere om du f.eks har en enkel øyebetennelse (f.ø. fullt mulig urelatert til linsene). Eventuelt kan du bli henvist videre til en øyespesialist på en hastetime dersom fastlegen vurderer det mer alvorlig.

Synet skal man ikke tukle med. Du har bare to øyner som skal rekke hele livet, du burde absolutt oppsøke legen.

Uansett kommer du ingen vei med økonomisk erstatning uten en begrunnet spesialistuttalelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...