Gå til innhold

Extraoptical - Postnord med feil postnummer


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bestilte noen briller for et par uker siden, disse kom frem en ukes tid etter at de ble levert til Postnord. 

Jeg fikk derimot rask greie på at det var noe som var galt, det var altså en slags knekk ved stangen og selve brille formen. Snakket med Extraoptical om dette, via deres chat. Alt ordnet seg, trodde jeg ihvertfall.

 

Endelig, en uke etter at pakken ble sendt, får jeg endelig mulighet til å bruke sporingsnummeret. Prøvd hver dag, siden forrige uke, uten at det gikk. Her ser jeg at pakken ble: 

 

"Sendingen er mottatt terminal og blir videresendt"

 

 

4 ganger samme dag, til helt forskjellig tidspunkt. Og dermed idag, 28. ble den "Sendingen er mottatt terminal og klargjøres for levering"

 

 

Derimot,nå til problemet. Ser altså at det står 1 siffer i postnummeret feil. Det skulle altså være 9, men ser at det står 6. Kommer pakken frem? Burde jeg ringe deres dyre 5 sifra telefonnummer? Må vell ikke betale noe, da den første pakken hadde riktig postnummer, og dette er dermed Extraopticals feil, da de har skrevet inn feil siffer i postnummeret. (Det er det andre sifferet, som jeg mistenker har stor betydning)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...