Gå til innhold

Slik blir splitter nye Spotify


Anbefalte innlegg

Selv er jeg faktisk veldig fornøyd med Spotify. Fint å kunne synkronisere låter på tvers av plattformer (vet alle kan dette nå, men de var tidlig ute). Og har så mange spillelister nå, både egne og andres, at å bytte er uaktuelt. Men fortsatt rart at de fjerner basale funksjoner fra klienten tilsynelatende uten grunn. Heldigvis har man rollback.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde de bare prioritert ytelse i stedet.

 

De siste 2 månedene har "Play queue" og "History" vært forferdelig tregt på spotify, og gjør hele pcen tregere. I tillegg har Spotify fjernet enkelte menyvalg, og lagt til nye, som det såvidt jeg vet ikke går an å fjerne.

 

Så når jeg snublet over en artikkel i dag, om hvordan man kan rulle tilbake spotify-versjonen, var valget enkelt. Alt jeg vil ha er en rask og enkel musikkspiller, jeg bryr meg absolutt ikke om musikkvideoer. 

 

Legger ved link hvis noen vil se: http://www.dinside.no/933187/ja-du-kan-beholde-en-gammel-versjon-av-spotify

 

Du er en engel! Man kan ikke sortere søkeresultater lengre, og heller ikke søke i sine egne spillelister. Dette kommer godt med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håndtere lokale filer er umulig uten filter funksjonen samt muligheten til å sortere lista med lokale filer etter dato, det blir ofte bare lager rot ...  Må nedgradere Spotify kanskje 2-3 ganger ukentlig, hver gang når jeg legger til ny lokal musikk og skal sortere & legge de inn i spillelistene mine. Hadde det ikke vært for den pokkers autooppdateringen kunne jeg bare holdt meg til en eldre versjon men neida..    :realmad:

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...