The Jackal Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Er på utkikk etter en prosjektor. Er litt usikker på hva jeg skal velge så noen innspill hadde vært fint. Et krav, tror jeg, er at den skal være klargjort for nettverk. Fungerer det ikke da slik at man browse nettverket via prosjektoren? har kikket litt på denne, denne og denne. Noen som har noen ord å dele?
The Jackal Skrevet 7. november 2003 Forfatter Skrevet 7. november 2003 Nope, du må ha pc tilkoplet isåfall. hva vil det da si at den er klargjort for nettverk? Det bør da være en praktisk bruk for nettverkskontakten...
Zamoht Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Den nettverksfunkjsonen til nec innebærer at en kan vise bilder til en projektor via nettverket. NEC has developed technology that makes possible the fast, efficient, highquality transfer of computer screen images to the projector. Using optional wireless LAN* card allows participants attending the same meeting to transfer data from each of their computers to the projector. No more bothersome cables, no more meeting interruptions, no more worries. Also, in larger venues, it is possible to project images simultaneously from multiple projectors. Furthermore, using wireless and cable LAN cards, users can monitor and control the projector over the network using a computer to switch the unit on/off, check the usage time of the lamp, and receive automatic e-mail notification when the lamp reaches the end of its operating life. Dvs at det er bare en annen og tregere, men mer fleksibel måte å koble prosjektoren til på. Vanlig VGA vil jeg tro fungerer bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå