Ragnar Skj Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Ser nesten menneskelige ut disse hundene i sin oppstilling og uttrykk. Fint bilde. Vennlig hilsen Ragnar
Eline Lyng Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 Hei. Dette er jo et kjempeflott bilde av to fantastisk fine tollere. Flotte farger. Lekkert med den avstemte naturen i forgrunnen til hundenes pels, og tonene i sne og fjell i bakgrunnen som harmonisk kontrast. Flott lys og eksponering. Hundenes blikk er jo veldig utrykksfulle (leser: litt undrende til hva du driver med, og er det ikke greit å bare være i naturen nå?) Komposisjonen med midtstilling synes jeg fungerer kjempefint. Den høyre hundens blikk treffer seeren rett på.
MikaelTj Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 Meget bra miljøportrett. Midstillingen fungerer veldig fint i dette tilfellet.
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 I og med at det er to så synes jeg det funker med midtstilt her. Det jeg heller reagerer negativt på er den uskarpe trekanten som kommer inn fra venstre i front og blir noe forstyrrende. Siden dette ser ut til å være et oppstilt bilde med veldresserte hunder ville jeg gått litt lenger unna og fått med mer i front for da kunne du kutta vekk det uskarpe som jo alltid dukker opp der og fått helskarp forgrunn. Men innrømmer gjerne at gang på gang i felten så glemmer jeg akkurat det sjøl. Roar
Anbefalte innlegg