Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann! 

Jeg lastet ned Sims 3 fra origin tidligere i dag,(jeg lastet det også ned i går kveld, men måtte avinstallere det fordi sammme problem oppstod i da, tenkte det hjalp å reinstallere det) sammen med en god del av ekstrapakkene som finnes, installasjonen gikk helt fint, så åpnet jeg spillet og laucheren kom opp. Men når jeg trykket på start-knappen, skjedde det ingenting og 10-20 sekunder senere kom det opp en EA-melding som sa/sier: "Kan ikke koble til serveren. Kontroller at internett-tilkoblingen din er aktiv. Hvis problemet vedvarer, kan du prøve igjen senere"

 

Internett-tilkoblingen min er aktiv, og vet ikke hva annet det kan være som skaper problemet. Noen som vet hva men kan gjøre?

 

Tusen takk for hjelp for forhånd!

PS. jeg har en HP-laptop med Windows 8.1, med 8GB RAM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

D

 

Heisann! 

Jeg lastet ned Sims 3 fra origin tidligere i dag,(jeg lastet det også ned i går kveld, men måtte avinstallere det fordi sammme problem oppstod i da, tenkte det hjalp å reinstallere det) sammen med en god del av ekstrapakkene som finnes, installasjonen gikk helt fint, så åpnet jeg spillet og laucheren kom opp. Men når jeg trykket på start-knappen, skjedde det ingenting og 10-20 sekunder senere kom det opp en EA-melding som sa/sier: "Kan ikke koble til serveren. Kontroller at internett-tilkoblingen din er aktiv. Hvis problemet vedvarer, kan du prøve igjen senere"

 

Internett-tilkoblingen min er aktiv, og vet ikke hva annet det kan være som skaper problemet. Noen som vet hva men kan gjøre?

 

Tusen takk for hjelp for forhånd!

PS. jeg har en HP-laptop med Windows 8.1, med 8GB RAM.


Det er mulig brannmuren din eller antivirusen din blokkerer Origin på en eller annen måte,
prøv å skru av brannmuren og se hva som skjer,
viss det ikke hjelper kan du prøve å skru av antivirusen din også,
bare husk å skru de på igjen etterpå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...