Gå til innhold

ESO skandinaviske bokstaver addon


Anbefalte innlegg

Jeg mekka en workaround for å få 'å' og 'ø' i ESO, om noen er interresert. Alle som skal kunne lese og skrive bokstavene trenger modden installert, man må i tillegg ha et custom keyboard layout som følger med nedlastingen. Det krever at du må sørge for å ha Norsk - ESO layout aktivert for Elder Scrolls Online, så litt mer tungvindt enn en vanlig addon men for meg personlig er det verdt det.

 

Jeg har ikke bothera å komme til bunns i om det finnes en måte med å kun bruke addon, om noen har en idé eller et bedre addon alternativ så let me know. Ellers så funker denne helt fint, laget den igår og har bare testet i en times tid, men det er enkelt å greit bare snakk om å bytte ut chat font med en modifisert font som bruker et par "ubrukelige" symboler til å vise å og ø istedet, og et keyboard layout som remapper ø og å til disse symbolene

 

Windows 7 har iallefall keyboard layouts per applikasjon, men jeg vet ikke om det går ann å sette en permanent default for et program, dette tror jeg går i windows 8, man kan uansett på begge kunne alt tabbe mellom ESO og desktop å få bruke sin vanlige default layout i desktoppen

 

 

http://www.esoui.com/downloads/info1080-NordicSymbols.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...