Gå til innhold

PGONE...Har noen brukererfaringer?


Anbefalte innlegg

Jeg ble i dag oppringt av en nabo som ønsker å selge meg et abonnement på PGONE www.pgone.com. Hun tilbyr meg 23% billigere ringetid enn Telenor. Hun snakket videre om hvorfor det var så billig og nevnte at de leier nettet hos Telenor og har ikke reklameutgifter, noe som gjør at de kan skru ned prisene. Det er heller ingen bindingstid osv....

 

Jeg kunne gjerne ha tenkt med litt tilbakemelding fra noen er tilknytta dette selskapet. Jeg må si jeg er litt skeptisk da jeg ikke hørte om dette før nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte bare jeg skulle avklare hva PGOne er og står for, siden dere lurer på det!

 

PGOne er faktisk det raskest voksende telefoniselskapet i Norden for tiden. Med 200.000 fasttelefon kunder i Norge og Sverige siden Januar, samt 50000 mobilkunder siden August i år, har PGOne hatt en enorm vekst!!

 

Prismessig er PGOne blant de billigste aktørene på markedet. Eksempel på ett av abb er:

 

29,- mnd *grin*

Sms: 0.59

Til alle nett: 1.89

til alle som har PGOne mobil abb: 0.69 :woot:

 

Det er ingen andre teleselskaper som tilbyr så gode interne priser med så lav mnd. avgift! Så om hele venneflokken eller familien går for et slikt abb. Skal jeg garantere at telefonregningen blir lavere :lol:

 

 

På fasttelefon kan du ringe gratis hele helgen og etter klokka 6 på hverdager! Til de som har fasttlf abb fra PGOne! Du får også internpris på 89øre fra fast til mobil med PGOne..!

 

 

Om det er noe annet dere lurer på så reply på innlegget!:)

 

Mvh Stig

Distrubutør i PGOne

Lenke til kommentar

for det første så er PGone et MLM-firma.

 

Naboen din vil tjene masse penger på deg, men det er no så.

 

jeg var på møte med de på forrige onsdag, skal kanskje begynne å selge jeg og.

 

MEN!

 

De er visst 25% billigere en telenor og du kan ringe gratis på kvelder med andre som bruker PGone.

 

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...