Gå til innhold

Hjelp til morrowind


Anbefalte innlegg

1. På tredje trial som du får fra wise woman i ahemmusa camp på hovedquesten, skal du finne azura's cavern eller no sånt. Jeg har tidligere vært i en hule i fjellet der jeg traff på Azura og etter å ha utført ett oppdrag fikk jeg azuras star av henne. Men jeg har hørt rykter om at azura har flere huler, og jeg tror ikke dette er den jeg leter etter. Noen som vet hvor jeg skal?.

 

2. Hvem kan trene meg 100 i enchant?.

 

3. Du finner flere steder rundt omkring i morrowind huler der du finner en hel masse bjeller og en bell hammer. Hvilken funksjon har disse?.

 

4. Villket våpen må du ha for å drepe dagoth ur, og hvor finner jeg det?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

;) 1.Har rundet spilet men jeg har alldri hørt om noen flere huler en Azuras hule, tipper det er den rette du er på viss du fant Moon and Star ringen der.

 

2.Du kan ikke få en person til å trene deg opp til level 100 i enchant, detta må du desverre lære deg selv som kan ta en stund.

 

3.Vet ikke riktig detta med hammer og bjeller heller sett det før men hakke forståt meg på det. Jeg løper bare rundt å slår til folk med hammern :p:

 

4.Dagoth ur kan bare bli drept av "en hammer og et shortblade"

Hammer= The Sunder

Shothblade= The keeing

+ for å bruke disse MÅ du greie alle brettene som...the prohpet gir deg som seinere fører deg til Vivec..som der du møter vivec som du snakker med og får en "spesiel" hanske av som heter " WraightGuard ".

 

Dagoth Ur er i det beskyttede område der det er en sånn slags stor mur rundt fjelltoppen, midten av brettet. Her inne finner du 2 citidals/borger som det er 2 vampyrer eller slags necromancere som du må drepe for å få tak i Then Sunder og The Keening.

 

I`m the Red Guard ;)

Lenke til kommentar
1. På tredje trial som du får fra wise woman i ahemmusa camp på hovedquesten, skal du finne azura's cavern eller no sånt. Jeg har tidligere vært i en hule i fjellet der jeg traff på Azura og etter å ha utført ett oppdrag fikk jeg azuras star av henne. Men jeg har hørt rykter om at azura har flere huler, og jeg tror ikke dette er den jeg leter etter. Noen som vet hvor jeg skal?.

 

Azura's Cavern og Cavern of the Incarnate (Du finner denne sør-vest for Ahemmusa)

 

2. Hvem kan trene meg 100 i enchant?.

Qorwynn i Indoranyon Stronhold. Mulighetene for at han angriper deg når han ser deg er stor. Bruk en Calm Humaniod spell elns.

 

3. Du finner flere steder rundt omkring i morrowind huler der du finner en hel masse bjeller og en bell hammer. Hvilken funksjon har disse?.

Ingenting. Disse hulene tilhører "The Sixth House", og inneholder ofte Ash-dyr og Daedra's. Bortsett fra at hammeren er verdt 5000, og har en grom damage (Det beste blunt våpnet tror jeg) er det ikke stort annet.

 

4. Villket våpen må du ha for å drepe dagoth ur, og hvor finner jeg det?

Du må først få Wraithguard, en hanske fra Vivec, så kan du dra til Odrosal Citadel (i Red Mountain, Nord for Dragoth Ur) å skaffe deg Keening. Deretter tar du turen til Vemynal Citadel (Red Mountain, Helt Nord-vest innenfor Ghostgate) og henter Sunder.

Når du har de (Wraithguard, Keening og Sunder) kan du ta turen innom Dragoth Ur å hilse på han. Han kommer garantert ikke til å like deg.

Lenke til kommentar

Dagoth Ur er ikke dirikte slem mot deg med engang du kommer til han da.

 

Når du kommer til han kan du spørre han om mange spørsmål og sånt om Nervar Reborn og alt det raritete der. Så spør han deg om du ville ha "godtatt" og gi keening, wraightguard og the sunder til han frivilig å kommer på hans side(går ikke an)

Så viss du først kommer til den setningen når du skal ta han SÅ blir han fidentlig. Han angriper ikke med engang *grin*

 

For å slå Dagoth Ur så burde du ta på alle slags fin/god magi du har på deg selv, du burde bruke mange av disse ringene du fikk fra Vampyrene til Dagoth Ur.

Disse tingene er smarte å "bruke":

Belt of Heartfire

Amulet of Heartrime

Amulet of Heartthrum

Amulet of Heartfire

Amulet of Heartheal

Soul Ring

Det er hvertfall 6 ringer fra hans 7 vampyrer, husker ikke trukke det er flere ringer hos de andre folka. Bruk magien i alle dissa ringene viss du vil overleve *grin*

 

!! IKKE LES DETTE VISS DU VIL FINNE UT ÅSSEN DU TAR DAGOTH UR !!

|

Du vil ikke gå direkte mot Dagoth Ur fordi han tåler seff evig, så når du kommer rett ut av døren løp rett fram og kast deg utfor og håp på at du treffer brua( *grin* ) Så går du bort til hjerte og slår 1 gang med Sunder(først) og 5 ganger med keening(sist) så løper du bare bort fra hjerte over brua så får du ending, men spillet kan enda spilles :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...