Gå til innhold

Beste spill i Souls-serien?


Anbefalte innlegg

Hvilket av spillene i souls-serien fra From Software mener du er det beste, og hvorfor?

 

Personlig heller jeg mot Dark Souls1, selv om Demon souls kanskje hadde bedre miljøer.. Det har Muligens å gjøre med at jeg spilte das1 før des, og des dermed føltes litt simplere rent gameplaymessig..

Endret av orv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dark Souls 1, hovedsakelig pga. at det går bort fra den veldig gamey level-strukturen i Demon's Souls og tar alt som var bra med det spillet inn i en open world-struktur. Ellers er jeg enig i at Demon's Souls sine miljøer hadde en sterkere atmosfære og jeg ville nok helt mot Demon's Souls hvis det var open world. Angående Dark Souls 2 så skal jeg ikke uttale meg for sterkt om det siden jeg ikke har fått spilt det så mye ennå, men inntrykket mitt er at det er litt for likt Dark Souls 1 til at jeg kan vurdere det som bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt Bloodborne ennå, men av de andre tre liker jeg Dark Souls best jeg også. Demon's Souls spilte jeg ikke før jeg hadde fullført både Dark Souls og Dark Souls II drøssevis av ganger, og selv om jeg synes det var et fantastisk spill likte jeg de andre bedre. Og Dark Souls II er veldig bra, særlig med de tre DLC-ene tatt i betraktning, men Dark Souls er i en egen klasse. Tror faktisk det er mitt favorittspill.

Endret av Lucre
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke noen tungt story-basert serie. Man kan fint spille alle Souls uten å bry seg med historien i det hele tatt.

 

Et helt annet spørsmål derimot er hvorfor man ikke vil spille Dark Souls 1 før oppfølgeren, for man gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å hoppe over hva som kanskje er et av de beste spillene som er laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...