Gå til innhold

Gi meg den beste CS pc'n for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si hvor mye du vil betale for en pc, om du skal ha skjerm, høyttalere, mus, tast osv.. Da hadde det vært litt lettere å hjelpe til..

 

Ellers:

 

Billigste XP CPU evt. XP 2500+

Abit NF7 eller lignende nForce2 hk.

512MB ram(256 holder til cs men blir litt lite til andre ting.)

ATI R9600Pro/FX5600.

80gb disk.

Billig tower, Q-tec fks.

CRT skjerm, lommeboka bestemmer.

IE 3.0 + func1030 og et godt headsett.

Lenke til kommentar
Si hvor mye du vil betale for en pc, om du skal ha skjerm, høyttalere, mus, tast osv.. Da hadde det vært litt lettere å hjelpe til..

 

Ellers:

 

Billigste XP CPU evt. XP 2500+

Abit NF7 eller lignende nForce2 hk.

512MB ram(256 holder til cs men blir litt lite til andre ting.)

ATI R9600Pro/FX5600.

80gb disk.

Billig tower, Q-tec fks.

CRT skjerm, lommeboka bestemmer.

IE 3.0 + func1030 og et godt headsett.

:yes:

Lenke til kommentar

Ville prøvd å skaffa et Geforce TI4600, ser komplett selger de demo brukt til ca 1200,- noe som er vanvittig bra. TI4600 er etter min mening rått, og er bedre på flere områder enn FX5600, skal man ha ytelse i FX må man nesten opp i 5900 og det koster.

TI kortene gir vanvittig bra ytelse til en rimelig penge

 

Ellers XP2500 boxed prossesor, og hva med asus a7n8x deluxe, ser de selger de også demobrukt til ca 600,- på komplett! På det hovedkortet har du alt du trenger, nettverkskort (2stk) og rått lydkort.

 

Ville gått for Logitech mX310 evt 300, vanvittig god mus.

Lenke til kommentar
Ville prøvd å skaffa et Geforce TI4600, ser komplett selger de demo brukt til ca 1200,- noe som er vanvittig bra. TI4600 er etter min mening rått, og er bedre på flere områder enn FX5600, skal man ha ytelse i FX må man nesten opp i 5900 og det koster.

TI kortene gir vanvittig bra ytelse til en rimelig penge

Enig, Ti4600 korta har enda ganske god ytelse. Mitt Ti4600 kort skam banker en kammerat av meg sitt FX5600 256MB kort.. Skuffende at de laget FX5600 kortet så dårlig.

 

Kunne jo kjøpt et Radeon 9600Pro/Fireblade/XT.. Disse kortene er jo rimlig bra for en riktig penge.

 

I 1.6 kan du jo også kjøre høyere fps enn 100. developer 1 og fps_max 999, jeg foretrekker 100, virker som om spillet går mye fortere.

Lenke til kommentar
abit nf7

amd 2500+

120 wd 8 meg chase hd

ATI R9600Pro

512 pc 3200 ram

+ resten av det du trenger

CS PC det var snakk om her :roll:

når han går lei cs da ?

 

kan vell ikke spille det forver

blir vall kansje versjoner avcs som "krever" mer av pcen din en cs 1.6 gjør nå

jeg ville ha puttet inn et par lapper ekstra å fått en pc som man knne spille alt på

 

er jo mye morrosamme spill som kommer ut / er ute¨nå

Lenke til kommentar
_ikke_ 9600pro fbe til cs! bugger mye.

Har ikke mye erfaring med Radeon kort, har aldri hatt et selv. Har ikke hørt at det er så mye bugs med cd med de men..

 

Værtfall funker nvidia kort bra med cs(open gl). Men det dårligste kortet jeg ville annbefalt å kjøpe er GF3(snakker av erfaring med cs) spesiellt når 1.6 har begynt å kreve litt. Spørs jo også selfølgelig på hvilken oppløsning du spiller i.

 

Men når du først kjøper en maskin bør du jo ikke kjøpe elendige komponenter slik at du ikke kan spille andre spill når cs begynner å gå mer og mer ut og det kommer et nytt spill som du kanskje begynner å spille å hatt en pc som duger til dette også.. Du bestemmer jo selv men bare et lite råd..

 

Blir unansett ikke så mye dyrere å kjøpe det som er litt bra iforhold til det som er dårlig.

Lenke til kommentar

se på mitt oppsett du!

 

 

Asus A7N266 Hovedkort for Socket A DDR

- nForce420, ATA/100, ATX, DDR, lyd - Demo gForce2 grafikk = 200

 

256 Twinmos RAM = 400

 

AMD DURON 1,4 Ghz = 330

 

LG Sort CDrom = 200

 

Qtek Valueline m/300W = 260

 

 

Western Digital Caviar 40GB IDE 7200RPM

- ATA/100 harddisk 2MB cache WD400BB = 520

 

SUm =2000

 

Vips så har du en fin CS, Warcraft chatte ogsurfe PC =)

Lenke til kommentar
se på mitt oppsett du!

 

 

Asus A7N266 Hovedkort for Socket A DDR

- nForce420, ATA/100, ATX, DDR, lyd - Demo  gForce2 grafikk  =    200

 

256 Twinmos RAM                                                                        =    400

 

AMD DURON 1,4 Ghz                                                                    =    330

 

 

Vips så har du en fin CS, Warcraft chatte ogsurfe PC =)

Veldig billig og grei PC ja.. Men det integrerte skjermkortet på det hovedkoretet er altfor dårlig selv for cs. Har det faktisk på morfar sin med XP1700+ og 256MB DDR. Kommer ned i 50-60 fps på aztec når det er action og helt ned imot 40 i smoke + litt action(800*600). Og Warcraft klarer den greit på 640*480.. Ikke noe jeg ville satset på værtfall. Men det funker perfekt som en kontor maskin da :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...