Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hovedkortet på maskinen fra Komplett støtter ikke SLI. Jeg ville i alle fall ha oppgradert til 750W PSU og hovedkort med mulighet for SLI. Tredjeparts CPU-kjøler bør også velges med det samme. Speed-Link Gaming Bundle gir deg en grei mus/tastaturpakke.

Gidder du  (eller noen andre) å bare konfiguere den for meg på komplett sine sider.? Hovedkort mer SLI, bra skjerm osv... må ikke altså xD blit bare litt komplisert for meg med alle disse navnene... :(

Endret av Torstein Vikse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gidder du  (eller noen andre) å bare konfiguere den for meg på komplett sine sider.? Hovedkort mer SLI, bra skjerm osv... må ikke altså xD blit bare litt komplisert for meg med alle disse navnene... :(

 

Blir du å bruke SLI? har du mange skjermer? evnt veldig stor oppløsning?

Lenke til kommentar

Under strømforsyning velger du Cooler Master G750M

Under hovedkort velger du MSI Z97S SLI Krait Edition

Under tastatur velger du Speed-Link Gaming bundle

Under vannkjølingssystem velger du Cooler Master Seidon 120V v2

 

Totalpris blir da kr 13432 uten skjerm.

 

Dette er de rimeligste valgene du kan gjøre for å lage maskinen mer fremtidsrettet. Det er andre valg som er bedre, men da koster det mer. Muligheten til SLI er god å ha. Det er på grafikksiden du mest sannsynlig vil ønske å oppgradere først.

Lenke til kommentar

Under strømforsyning velger du Cooler Master G750M

Under hovedkort velger du MSI Z97S SLI Krait Edition

Under tastatur velger du Speed-Link Gaming bundle

Under vannkjølingssystem velger du Cooler Master Seidon 120V v2

 

Totalpris blir da kr 13432 uten skjerm.

 

Dette er de rimeligste valgene du kan gjøre for å lage maskinen mer fremtidsrettet. Det er andre valg som er bedre, men da koster det mer. Muligheten til SLI er god å ha. Det er på grafikksiden du mest sannsynlig vil ønske å oppgradere først.

 

Noen grunn til at du anbefaler disse? 

Lenke til kommentar

 

Under strømforsyning velger du Cooler Master G750M

Under hovedkort velger du MSI Z97S SLI Krait Edition

Under tastatur velger du Speed-Link Gaming bundle

Under vannkjølingssystem velger du Cooler Master Seidon 120V v2

 

Totalpris blir da kr 13432 uten skjerm.

 

Dette er de rimeligste valgene du kan gjøre for å lage maskinen mer fremtidsrettet. Det er andre valg som er bedre, men da koster det mer. Muligheten til SLI er god å ha. Det er på grafikksiden du mest sannsynlig vil ønske å oppgradere først.

 

Noen grunn til at du anbefaler disse? 

 

Som jeg sa, dette er de rimeligste valgene en kan gjøre for å lage maskinen mer fremtidsrettet (uten at det koster skjorta). Mulighet for SLI og en grei overklokk. Bygge selv gir bedre muligheter, men nå var utgangspunktet ferdigbygd.

Lenke til kommentar

Uten Windows men koster noen kroner mer, men ikke så utrolig mye mer. Kan jo endre det en vil selvfølgelig, dette var ment som en skisse. Vil en ha Asus hovedkort eller annen cpu kjøler f.eks kan en jo velge det. Alt etter hva en vil betale.

 

GnQZptC.jpg

Endret av otl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...