Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en pent brukt Canon Eos Mark II. Det fungerer helt toppers og er i god stand. Det er kjøpt for et år siden (kjøpte kun huset). Med tanke på at den er brukt, hva anbefaler dere meg å selge det for?

 

Jeg kan ingenting om det tekniske egentlig. Alt jeg vet er at det fungerer bra! Det følger forresten med et Canon EF 50mm f/4 USM objektiv m/et filter på utsiden. Litt usikker på hva filtret gjør, i og med at det var en gave. I tillegg har kameraet en sånn... sak (skjerm kanskje) som gjør at sollyset ikke kommer rett inn i linsen. Det var også en gave, så jeg vet verken hva det heter eller akkurat hva det gjør.

 

Hva bør/kan prisen ligge på? Tror dere folk vil ha kameraet, objektivet og alt som hører med? Bør jeg selge alt hver for seg eller i ett sett?

 

Kun kamerahuset, hva bør det i så fall koste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner statistikk over bruktpriser på Canon fotoutstyr her:  

http://teambiathlon.no/index.php?module=price&b=1

 

Filteret er sannsynligvis et UV-filter hvis det er helt glassklart.

Skjermen kalles solblender, og beskytter objektivet fra forstyrrende sidelys og fra fysiske skader.

Takk for svar!

 

Ja, da er det UV-filter. Så kanskje ca 7500 kr for hele pakka/6500 for huset? Høres det rimelig ut? Sto at det var "veiledende pris", og synes den så grei ut, jeg. Og med tanke på tilbehøret, om en ønsker å kjøpe hele pakka, synes jeg 7500 høres bra ut. Men det er meg da... Har jo ikke peiling på sånt, jeg :) 

 

Kan jo ta det som et utgangspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...