Gå til innhold

TEST: Huawei P8


Anbefalte innlegg

Hei. Etter litt research ser det ut til at det ikke er mulig å få den sorte varianten av Huawei P8 her til lands. Er det mulig, og eventuelt noenlunde lurt i det hele tatt, å bestille seg en fra utlandet? 

 

På forhånd takk. 

etter hva jeg har sett så tror jeg det kun er p8 lite som kommer i en sort modell. Mens p8 kun kommer i gylden og grå.. Mulig jeg tar feil, men fant den ikke i svart i amerikanske butikker heller

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Nå har jeg hatt P8 en uke, og jeg er fornøyd etter å ha byttet ut min S3, som med tiden var treg og laggete. Da er det klart at jeg hadde nok blitt fornøyd uansett.

 

God skjerm og den er rask i responsen. Fin å surfe på med den store skjermen. Jeg er opptatt av bilder, og valget falt på P8 etter å testet kameraet på min kones P7. P8 er bra, men helt sikkert langt unna best. Tar også en del video, og også der er jeg fornøyd.

 

Kjøpte den på Elkjøp, og fikk 700,- i rabatt for å hoppe over til Djuice. Betalt 3690,- i butikken, og det er en veldig god pris på en telefon av dette kaliberet. Anbefales per i dag, men så får en se hvor lenge den lever. S3´en varte i 3 år - så da kan en vel forvente det samme av P8?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...