Gå til innhold

boot problem


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Hei!

 

En kamerat av meg har et problem:

problemet beskrevet i stikkord: Leser ikke cd. Problemer med boot fra cd. Føllte ikke med noen oppstarts diskett. kommert inn i bios og finner cd rom... Prøver og boote for cd. Bruker brent XP cd. Kan ha noe med det og gjøre... mern det har gåt før på an anna pc. Pcen vil altså ikke boote fra cd rom når vi starter, har også prøvd med oppstartsdiskett uten hell. TRENGER HJELP.... ER DESPERAT!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

En kamerat av meg har et problem:

problemet beskrevet i stikkord: Leser ikke cd. Problemer med boot fra cd. Føllte ikke med noen oppstarts diskett. kommert inn i bios og finner cd rom... Prøver og boote for cd. Bruker brent XP cd. Kan ha noe med det og gjøre... mern det har gåt før på an anna pc. Pcen vil altså ikke boote fra cd rom når vi starter, har også prøvd med oppstartsdiskett uten hell. TRENGER HJELP.... ER DESPERAT!!!!!

han ønsker hjelp med brent xp

Lenke til kommentar

HA HA... og hva så?! Når ble folk så JÆ%#£@$ prektige?! Skal love deg det at det er ikke mange her på forumet som har licenser på windows versjonen sin, UANSETT hva de sier. Desuten spurte han om hjelp til et problem, og selv om han har en brent xp cd vil ikke det si at han ikke har licens...

 

Tilbake til topic: Du må gi oss litt mer å gå på enn det. Hvorfor gikk det ikke med boot disk? Har du eventuelt prøvd med boot-cd? Har du satt cd-romen til first boot device i bios eller i det hele tatt sagt at maskinen skal boote fra cd'en?

Lenke til kommentar
han ønsker hjelp med brent xp

 

NEI, tror ikke det.

 

Vår fellesvenn 0ystIn har kjøp PC, og skule få hjelp av vår alles Atilas - de fikk noe problemer -. Jeg og miss S(igs)S(oft) skulle ta oss en tur, men jeg hadde ikke annledning... :cry: :grine:

 

I.flg Sig-. hadde Atillas orden på Master , Slave instillinger... osv. :yes:

 

Etter det jeg har hørt vil jeg tro det er hovedkortet . ettersom Sigssoft ® © har et godt ord med Microsoft...

 

___

Talaz over helga Øystein.... hvis ikke dere får jeg komme og ordne det selv..

 

 

PLis sigssoft skriv litt HW. info.

 

LOZER :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...