Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor kan man prøvesitte lett-mc i Trøndelag? Får man klasse M på A1?

saks6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du vil aldri har kjørt før, men vil prøve, er nok det greieste å bare ta noen kjøretimer. Ingen ved sine fulle fem låner vekk en motorsykkel til en fersking, men på den annen side er det jo Trøndelag. :p

Og ja, du får kjøre moped på A1.

Endret av Isbilen
Skrevet

Hvis du vil aldri har kjørt før, men vil prøve, er nok det greieste å bare ta noen kjøretimer. Ingen ved sine fulle fem låner vekk en motorsykkel til en fersking, men på den annen side er det jo Trøndelag. :p

Og ja, du får kjøre moped på A1.

Haha :p Takk for svar, men tenkte på butikker eller sånt :)

Skrevet

Jeg har aldri lånt motorsykkel i butikk før, men jeg tror nok de stiller visse krav før de låner ut. Hvis du ankommer på egen sykkel, later til å vite hva du driver med og virker genuint interessert i å legge igjen penger, kan de kanskje være troende til å la deg få en prøvetur.

Skrevet (endret)

Jeg har aldri lånt motorsykkel i butikk før, men jeg tror nok de stiller visse krav før de låner ut. Hvis du ankommer på egen sykkel, later til å vite hva du driver med og virker genuint interessert i å legge igjen penger, kan de kanskje være troende til å la deg få en prøvetur.

Ok, men tenkte mest på å prøvesitte (forklarte meg dårlig)  :)

Endret av saks6
Skrevet

Det burde ikke være noe problem.

På denne siden kan du forøvrig legge inn dine mål og se omtrent hvordan du vil bli sittende på en motorsykkel. http://cycle-ergo.com/

Tenkte på å prøvesitte forskjellige sykler  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...