Gå til innhold

Apalvika


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei gutter! Jo min arbeidsveg er nok over gjennomsnittet vakker, men det er nok mange andre som også har vakker veg...uten egentlig å se det... Dette bildet er faktisk ikke helt lettvint å ta, det blir litt med livet til låns, en må parkere et stykke unna, og så gå en smal traffikert veg et stykke. Massevis av grener og kvister overalt også. Og en må passe på å ikke ramle i sjøen hvis en går over rekkverket. :) Tusen takk for så vakre tilbakemeldinger! :thumbs:

Lenke til kommentar

Hei Helene,

Jeg faller uten tvil for V1. Varme flotte farger, Utmerket utsnitt og skarphet. Personelig synes jeg at de greinene bare er med på å forsterke dybdefølelesen - så ikke kutt de bort. - de kommer snart med grønne blader som produserer oxygen som vi sårt trenger :-)

Mvh, Jon

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Helene,

Jeg faller uten tvil for V1. Varme flotte farger, Utmerket utsnitt og skarphet. Personelig synes jeg at de greinene bare er med på å forsterke dybdefølelesen - så ikke kutt de bort. - de kommer snart med grønne blader som produserer oxygen som vi sårt trenger :-)

Mvh, Jon

 

Jeg har ikke noen plan om noe kutt, da blir det jo ikke noe igjen av bildet...;) sjøl likte jeg dem, så derfor er den blitt v1. La ut V2 til dem som ikke liker sånnt "rusk" :) Tusen takk for positiv og fin kommentar! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

.....Men i dag kjørte du ikke forbi heldigvis:-)

Dette er Norge på sitt flotteste, og veldig flott gjengitt av deg. Likte v2 best, med sin "renhet". Flott komp. Fint at du stopper opp og knipser slike perler. Berget kveldsroen dette:-)

Lenke til kommentar

.....Men i dag kjørte du ikke forbi heldigvis:-)

Dette er Norge på sitt flotteste, og veldig flott gjengitt av deg. Likte v2 best, med sin "renhet". Flott komp. Fint at du stopper opp og knipser slike perler. Berget kveldsroen dette:-)

Hyggelig det Pål! :) i morgen blir det lek og moro, men stadig på arbeidsveg...bare gled deg! ;) takk for fin kommentar og sov godt! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Helene !

Dette ble et meget vakkert landskapsbilde , der jeg falt for v1. Jeg synes det gjør seg med greinene som en form for innramming. Ellers en fin komp , skarpt og med fin fargepalett og lys.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei Helene !

Dette ble et meget vakkert landskapsbilde , der jeg falt for v1. Jeg synes det gjør seg med greinene som en form for innramming. Ellers en fin komp , skarpt og med fin fargepalett og lys.

Mvh

Alec

God morgen Alec! :) Jeg også likte best det med grenene. Tusen takk for hyggelig feedback i dag også! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...