Gå til innhold

Steam stenger funksjoner om du ikke har brukt penger


Anbefalte innlegg

 

Det er snakk om kjøp av ett spill til $5.

Snakk om overreaksjon.

Det er prinsippet. Hva om jeg kjøper spillet til fire dollar et annet sted? Det er absolutt ingen spill på Steam jeg ikke får kjøpt andre steder. Jeg har stort sett spill på Steam kun fordi Steam krever det, ikke fordi spillet i seg selv krever det eller var billigere der. Hva skjer når grensen heves til ti dollar? Til tyve? Det kommer nok til å skje før eller senere. Og igjen, det er en prinsippsak. Når dere lar Steam gjør hva de vil sier dere rett ut at Steam er så hellige at de ikke er i stand til å gjøre feil, og alt annet er bullshit som burde fjernes til fordel for Steam. Hva skjer hvis Origin eller UPlay krever at du betaler hos dem for å få beholde tjenesten de tilbyr? Vil du være like glad da?

 

Prinsipp sak at steam, ein gratis tjeneste ønsker å bli kvitt alle de satans jævelene som exploiter systemet med eit enkelt tiltak som vil koste deg 30 kroner? Ærlig talt. Om du er missfornøyd med steam, og hvordan de gjør ting, så slutt å bruk steam da. Oh wait, de fleste spill no til dags bruker steam :p

 

Men så har det seg at ofte er steam billigere enn andre butikker (Spessielt når de har salg, noe de ofte har). 

om du sparer 10 kroner ein anna plass, har det noko å seie?

Egentlig burde grensa vært på 50 dollar ++.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

 

Det er snakk om kjøp av ett spill til $5.

Snakk om overreaksjon.

Det er prinsippet. Hva om jeg kjøper spillet til fire dollar et annet sted? Det er absolutt ingen spill på Steam jeg ikke får kjøpt andre steder. Jeg har stort sett spill på Steam kun fordi Steam krever det, ikke fordi spillet i seg selv krever det eller var billigere der. Hva skjer når grensen heves til ti dollar? Til tyve? Det kommer nok til å skje før eller senere. Og igjen, det er en prinsippsak. Når dere lar Steam gjør hva de vil sier dere rett ut at Steam er så hellige at de ikke er i stand til å gjøre feil, og alt annet er bullshit som burde fjernes til fordel for Steam. Hva skjer hvis Origin eller UPlay krever at du betaler hos dem for å få beholde tjenesten de tilbyr? Vil du være like glad da?

Jeg har brukt langt mer enn 5 dollar hver på alle spilltjenestene jeg er medlem av... Er 50 kroner noe som faktisk ruinerer deg så kanskje du bør få ræva opp av stolen og ut å jobbe en halvtime...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...